Waarom houden (sommige) mensen van Hollandse 'hits' ?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
... beginnen de weeën ... :dubbel:

Ook redelijk vaak het gevolg van alcohol. Misschien ook wel van de muziek.. als je de vlieger hebt gehoord moet je effe uithuilen bij de persoon die naast je staat bij het piratenfestival.. van het een komt het ander...l

Ik maakte een reactie op het allereerste "zoals schlager in duitsland" dat associeer ik dan met een Frans Bauer, Andre Hazes etc. etc. Ik vind dat allemaal zooi (goedkope Casio keyboard rotzooi) waar ik niet graag naar luister. Er zijn uitzonderingen uiteraard die verweg van de zogenaamde Nederlandse schlager, De Dijk is er bijvoorbeeld 1 wat ik goed kan waarderen.

Maar idd ieder zijn meuk.

Zanger Rinus is tha BOMB! :mexico:

Niet de meest creatiefste songwriter, sommige coupletten komen regelmatig terug in z'n songs, maar nu al een levende legende :halleluja

No offence, ieder zijn smaak! :D
héhé no problemo....
op youtube staan een paar clipjes van Rinus....
als je pijn in je buik en kaken wilt hebben van het lachen is het zeker de moeite waard :D

sowieso ben ik geen liefhebber van hoempapamuziek....
tekstloos electronisch spreekt me meer aan :okdan:

Als je wil dat de wereld stop met voortplanten moet je Zanger Rinus gaan zoeken..

Als je wil dat de wereld stop met voortplanten moet je Zanger Rinus gaan zoeken..

Pff je maakt geen grapje - wat een weirdo.

Waarom houden (sommige) mensen van Hollandse 'hits' ?

Waarom houden sommige mensen van synthesizers?

Zanger Rinus is dan weer zo in en in.......en in.........SLECHT dat het weer leuk wordt vind ik.
Volgens mij heeft ie ook geen enkele pretentie en dat maakt het voor mij grappig.

Maar zo'n Gebroeders Co en dat soort acts....braakneigingen krijg ik ervan.

dat heb ik met die omhoog getrokken winkelcentra rappers: Lange Frans, Ali-b zonder alibi en kornuiten
ook met die gepromoveerde bruiloftszangers: Dries Roelvink, Frans Duits enzo :r

Mijn broek zakt af van de producer boys die geld binnenharken van de lokale "talenten" en zichzelf dan vol trots commercieël producer noemen, lekker veel en vaak, je weet wel.......
Wat ik zie is een persoon met een talent die geld aftroggeld van mensen waar je eigenlijk tegen moet zeggen dat het nooit iets gaat worden, maar ja daar brand de kachel niet van, het grenst eigenlijk aan oplichting.......

Zanger Rinus is dan weer zo in en in.......en in.........SLECHT dat het weer leuk wordt vind ik.
Volgens mij heeft ie ook geen enkele pretentie en dat maakt het voor mij grappig.

Dit soort mensen mogen van mij een uitkering aanvragen (al moedig ik dat niemand toe omdat de belasting betalers er voor moeten betalen), oke ik ga ver maar ik wil er niet mee belast worden. Tis idd kots muziek. Ik weet dat Pimpampeter hier bijvoorbeeld helemaal achter staat wat betreft het maken van dit soort crap, en dat hij er met een biertje graag naar luistert. Zoals in zee gaat met een Corrie Konings, ik zou me zelf liever dood onder een steen zien om met dat soort shitsel zangertjes/resjes te gaan samen werken. Ik maak liever muziek waar ik zelf achter sta ipv commercieel een centje uit te kunnen slaan.

volgens mij bestaat nul-lijn muziek zoals gebroeders ko ook alleen maar in nederland

Ieder z'n smaak? Over smaak valt altijd te twisten :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back