Hoelang heeft de bouw van jouw studio geduurd?

liquidthrust

Onverbloemd
Random vraagje. Lijkt me leuk om te weten. Ik ben nu al 2 jaar bezig van plannen tot nog maar halverwege! Vooral door omstandigheden + kopen/verkopen.. miskopen/ weten wat je wilt en wat niet. Geld dat je aan andere dingen moet geven ipv muziek is voor mij een ware hel! :kont: Er steekt toch al een goeie 7000 euro in op dit moment. Word er nog tien :bekdicht:

Toewijding! Daar draait het om.

Herkenbaar, kopen verkopen. Maar eerlijk gezegd is het erg leuk om met apparaten te spelen die vroeger altijd wilde hebben en nu kan kopen.....
Begin nu meer aandacht te krijgen voor meer kwaliteit en kom hierdoor ook steeds duurder uit, volgende aankoop wordt een nette compressor. En ja veel uit is uitproberen totdat je iets vind wat goed bij je past.
Mogelijk Raphie vragen hoe hij hier mee omgaat :D
Is toch wel de koning op het forum in de setup veranderen.

Hehe, dat is Phochos denk ik! ;) En idd. Wil je wat kwaliteit dan moet je ook uitgeven. Heb in het totaal ook maar 5 stuks staan op dit moment.. met elk zn prijsje. Is wel de moeite eens je het hebt! Soort van opluchting. Je ziet het altijd maar op foto's, en ineens heb je hem voor je liggen na 5-10 jaar. Like a kid in a toyshop! ;)

euh geduurd? Gaat nogsteeds door..Ik ben benieuwd hoeveel mensen een "affe" studio hebben.

Nou ik begin wel het punt van verzadiging te bereiken. Dat alles wat ik nodig heb er is en alles verder een extraatje. Na meer dan tien jaar.

Nog een sampler en een verrijdbaar en kantelbaar rack.

Mijn studio is nooit af.
Sterker nog..ik hoop dat hij nooit af is want ik heb een erg leuke hobby aan het bezig zijn met de studio.

Niet mijn 1ste studio zijn we nu mee bezig,
De eerste was rond 84-85
De huidige zal ook nooit af zijn denk ik.

Er staan 10keer zoveel spullen in als toen. Mede omdat wat mijn hartje toen wenste nu binnen m'n bereik ligt.

Genoeg hebben we al lang, er kan wel nog wat erbij 8)

:frons: schijt topic... 'k word wel heel erg op de feiten gedrukt...

Studio nog steeds niet 100% af... (>5 jaar nu?) :(

Het veranderen van de setup is deel van de hobby. Als je dan tussendoor ook nog eens om de paar jaar verhuist...nooit dus.

Het veranderen van de setup is deel van de hobby, dus eigenlijk nooit

Ben ik het geheel mee eens.

Kopen en weer verkopen,blijven uitproberen totdat je iets vind wat goed bij je past.

Ligt eraan hoe snel je tevreden bent en hoeveel je budget toe laat, ik denk dat veel mensen continue hun studio aan het veranderen zijn en daarmee bereik je nooit het punt dat je studio definitief af is.

Ben ik het geheel mee eens.

Ligt eraan hoe snel je tevreden bent en hoeveel je budget toe laat, ik denk dat veel mensen continue hun studio aan het veranderen zijn en daarmee bereik je nooit het punt dat je studio definitief af is.

Ik moest aan Phooch denken 8o

studio? is een groot woord voor een modulair, een gitaar, een mixer computer, wat mics en een paar mc 303s volgende maand een oberheim matrix 6 erbij.

Wil er nog een kleine drumkit bij en dan is hij wel af.

Sja intern mischien, heb wel een redelijke huiskamer...

Had het vroeger ook in de woonkamer staan, maar met mijn kids en alle die vrouwen over de vloer was dat eigenlijk niet de juiste plek, nu alles maar in een klein ( 3x2 mtr) slaapkamertje staan.

Back