Mijn studio is eigenlijk wel af op de acoustiek na. In 2008 was ie bomvol en piekte me Gear verslaving daarna tot nu wat overige dingetjes verkocht. Heb nog geprobeerd om software er naast te doen omdat een hardware studio zo tijdrovend is en ik dacht in software snel me ei kwijt te kunnen maar dat is niets meer voor mij. Hardware is mijn hobby en software voelt zo leeg. Dan moet ik wel productief zijn in plaats van genieten van hardware want die hardware is misschien wel een grotere liefhebberij geworden als muziek maken zelf. Soms lijkt het me wel leuk om er nog wat synthese bij te doen zoals een nord of oud analoog, maar waarom? Ik red me nu prima en heb alles wat ik nodig heb. Misschien nog wat extra compressors, filters en distortions zodat ik tijdens het patchen niet keuzes hoef te maken op welk kanaal ik het belangrijker vind. Sja daar gaan we alweer haha, bouncen doe ik niet aan.
Ohja software op de ipad vind ik wel erg leuk, haal er resultaten mee die net zo lekker klinken als in de studio, alleen het uitwerken van een complete track is nog lastig bij gebrek aan automation op filters, distortions en eq op channels op de ipad want daar leunen mijn trackjes wel erg op. Dus is het nu jammen en scherm knopjes draaien en lekker alles mee laten dreunen. Wat een geluidje komt er toch uit die lieve ipad haha.