De Toverkoning
Rapapaa...rapapaa!
Ik doe dit niet graag, maar ik heb enige tijd geleden iets gekocht van Synthforumlid Alphonse (Alfons Borré) in Antwerpen en ik heb nog steeds niks mogen ontvangen en hij is ook nergens te bereiken. En gezien zijn staat van dienst hier op SF, ben ik nog even niet geneigd om te denken dat hij me een loer heeft gedraaid. Maar vreemd is het wel. Zijn laatste berichtje op dit forum was op 15 juni, de dag dat ik het geld overgemaakt heb. Hij heeft nog wel bevestigd dat het geld binnen was en dat het pakketje diezelfde dag nog verstuurd zou worden, maar sindsdien dus radiostilte.
Misschien is hij op vakantie en reageert hij daarom niet op mijn verschillende emails, PB's en telefoontjes? Kortom, is er iemand hier die Alphonse persoonlijk kent? Kan iemand bevestigen dat hij even op vakantie is? Of leest Alphonse dit berichtje misschien zelf ook? Geef dan alsjeblieft even een reactie.
Hartelijk dank!
Misschien is hij op vakantie en reageert hij daarom niet op mijn verschillende emails, PB's en telefoontjes? Kortom, is er iemand hier die Alphonse persoonlijk kent? Kan iemand bevestigen dat hij even op vakantie is? Of leest Alphonse dit berichtje misschien zelf ook? Geef dan alsjeblieft even een reactie.
Hartelijk dank!