[Radikal] Spectralis

Yes, I know! I'm the one who brought you the Dutch Vla's around Easter last year. That's why I ask: does your offer still stand?

I will do that, nice hearing from you again! It seems that everyone is ecstatic about new OS. I'll contact you soon..... You held on to your part of the deal now I will do my part so I will ship some boxes of Vla :{ to you.

De step sequencer is echt heel gaaf geworden! Maar ook tamelijk ingewikkeld. :D

Even geprobeerd mijn fs1r aan te sturen en dat gaat al aardig.

Moge vla immer op het pad van Joerg zijn :)

Heel vet die step sequencer (nogmaals). Zie ik het nou verkeerd of is de sequencer "beperkt" to maximaal 16 tracks. Als ik nu een externe synth probeer aan te sturen gaat dat ten koste van een interne part. Ik dacht tenminste dat het plan een sequencer van 32 tracks was. I might be wrong...dat zou ik wel jammer vinden. :)

ik heb het ook nog niet anders gekregen helaas.

Stel jij de midi out ook in via "target" of alleen via Shift+pattern en dan midi?

Origineel geplaatst door pal
ik heb het ook nog niet anders gekregen helaas.

Stel jij de midi out ook in via "target" of alleen via Shift+pattern en dan midi?

Ja dat vind ook een tikje verwarrend. Ik heb het alleen werkend gekregen met shift-part en dan een sequence edit line aan te maken.

Wat ook werkt (weet niet of dat nou gewenst gedrag is van de sequencer):

met de dsynth via realtime-record akkoordjes inspelen en dan die part met shift+pattern toewijzen aan een midi kanaal. Dan gaat je externe midi gear die akkoorden afspelen. Volgens mij werkt dat niet als je realtime een akkoord probeert in te spelen direct via een midi part (of ik deed weer wat verkeerd).

Lees net dat wanneer je weer de interne voice wilt horen je de miditrack moet uitschakelen. Denk dat je dus max 16 tracks hebt.

Origineel geplaatst door pal
Lees net dat wanneer je weer de interne voice wilt horen je de miditrack moet uitschakelen. Denk dat je dus max 16 tracks hebt.

Ik kan niet oordelen in hoeverre we nu op het randje van het maximum zitten wat betreft de mogelijkheden, dus vooralsnog zet ik een 32 track sequencer hoog op het verlanglijstje.

* mc_kwok beseft trouwens heus wel dat ie afgezien hiervan weer een stapel coole features gekregen heeft in 0.97

Origineel geplaatst door BlackEyed
I will do that, nice hearing from you again! It seems that everyone is ecstatic about new OS. I'll contact you soon..... You held on to your part of the deal now I will do my part so I will ship some boxes of Vla :{ to you.

Dus, als ik het goed begrijp kan je alleen meedoen met de groupbuy, als je 1 of 2 pakken Hopjesvla verstuurd?
Er is nu ook Karamelvla, perenvla, slagroomvla, vanille-yoghurt vla. Als er net zoveel kunstjes op de Spectralis komen als dat er vlasoorten zijn, moest ik ook maar eens wat sokken leeg gaan kloppen...;)

Mail van Jörg:

Please download the Version 97 again. I had to switch back to a former release candidate, because the final one did not play back the pattern motifs on the H-Synth. This one does the job and should play your old patterns much better than the old one.

http://www.spectralis.de/phpBB2/viewtopic.php?t=544

Bitte die Version 97 erneut herunterladen. Ich musste notgedrungen zu einer Release Candidate Version zurückgehen, weil bei der letzten Version der H-Synth nicht mehr vom Pattern Sequenzer angesteuert wurde.

http://www.spectralis.de/phpBB2/viewtopic.php?t=544

Back