[Radikal] Spectralis

hee gister even gespeeld met die spectralis...

aan sturen van extern instrument gaat erg makkelijk....

alleen vraag ik me af hoe het aansturen van de spectralis via een sequencerprogramma gaat.
of moet ik zelf op start drukken?

of moet je een cc sturen ofzo?

je patterns veranderen zal je dan wel in de spectralis moeten
(hoe dat moet weet ik nog niet)

Kan iemand dat vertellen?

ik moet zeggen dat die mono synth wel dik klinkt hoor.....

Je kan hem slaven via midiclock (later kan ie master zijn)
Je kan de 16 tracks met 16 midichannels besturen

Start, Stop etc ontvangt ie via de Midiclock, wanner je logic of qbase start, start de spectralis ook

Ik heb de quicktime link gepost.

Hier kun je kiezen tussen videoformaten. Misschien werkt een daarvan wel voor je.

Thanks, maar ik had het idd zelf ook al zo geprobeerd..... het werkt hier bij geen een bestandsformaat... raar bij jou wel dan?
kijk zovaak op sonicstate filmpjes....

:confused:

Die windows media en quicktime werken hier allebei prima.

Origineel geplaatst door mc_kwok
Die windows media en quicktime werken hier allebei prima.

Hier ook

hier ook.

als ik deze zo hoor, vind ik dit echt Dé Minimal Techno bak... combineer em met wat externe geluidsbronnen in sync }:| ... *D

geluid is wel héél karakteristiek. haal em der zo uit. weet nu niet of dit een positief iets is of eerder negatief... iemand die hier even over wil uitweiden?

ik zou em toch graag es willen uittesten... geen enkele winkel heeft em in de toonbank :stupid

ik koop immers niks meer waar ik niet eerst 100% zeker van ben ... kost allemaal al geld genoeg.

Origineel geplaatst door RedHat
hier ook.

als ik deze zo hoor, vind ik dit echt Dé Minimal Techno bak... combineer em met wat externe geluidsbronnen in sync }:| ... *D

geluid is wel héél karakteristiek. haal em der zo uit. weet nu niet of dit een positief iets is of eerder negatief... iemand die hier even over wil uitweiden?

ik zou em toch graag es willen uittesten... geen enkele winkel heeft em in de toonbank :stupid

ik koop immers niks meer waar ik niet eerst 100% zeker van ben ... kost allemaal al geld genoeg.

Zover ik weet heeft i4-muzique er 1 staan.

Het huidige os staat op 0.97, maar volgens Joerg hebben we waarschijnlijk aan het eind van januari een upgrade!

Ben benieuwd :{

en uit enthousiasme zet je je spectralis te koop :confused:

Sommige mensen hebben er ooit eens 2 gekocht......:D

en uit enthousiasme zet je je spectralis te koop :confused:

Nee, daarvoor had ik hem al te koop aangeboden. En hij gaat zo goed als zeker naar een ander forum lid in combi met een leuke ruil. Daarnaast hou ik ook nog een spectralis voor mezelf.

Joerg had wat patterns gepost op het forum die de mogelijkheden van de hybrid synth engine demonstreren. Die heb ik ffkes omgezet naar een mp3 (met een heel klein beetje knopjes draaien van mijn kant.. dat kan ik dan nog wel :D ). Dit is dus een stukkie van alleen de 4 osc 'hybrid' synth :)

wohow, heftig!

zo heb ik de spectralis nog niet al te veel gehoord :D

deed me denken aan 1 van de Reaktor ensembles... iets met sinussen.

want dat is toch wat ik hoorde: sterk gemoduleerde sinusgolfvorm(en). knap hoor.

Back