Hallo,
Ik wil graag wat advies over welke electribe aan te schaffen. Ik heb een tijd terug een ESX-1SD sampler gekocht, maar ik wil graag uitbreiden met een (tweedehands) Synthesizer/Production Station. Er staan er een aantal hier op de marktplaats te koop, maar weet dus niet welke de beste keus is. Iemand tips?
Ik wil graag wat advies over welke electribe aan te schaffen. Ik heb een tijd terug een ESX-1SD sampler gekocht, maar ik wil graag uitbreiden met een (tweedehands) Synthesizer/Production Station. Er staan er een aantal hier op de marktplaats te koop, maar weet dus niet welke de beste keus is. Iemand tips?

... het is een simpel ding maar met een hele vloeiende sound die ik niet uit de EMX krijg...de EMX is een machtig ding maar qua synthese nog best beperkt (alhoewel op papier vele malen beter dan de EA1), het beste van de EMX zijn de drums die super krachtig klinken op een P.A...het is ook best wel moeilijk om een goeie mix te maken op een EMX als je de synth sounds gebruikt...het klinkt allemaal wat papperig en zomperig maar niet op een goeie manier vind ik.