Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou het moeten kunnen? Trigger lukt wel maar CV wordt niet bepaald muzikaal.

en als je de arpeggiator uitzet en de mono/poly in unison zet gaat 'ie dan nog alle 4 voices 1 voor 1 af?..door een gate naar arpeggio-in te sturen met Latch aan, kan je wel CV en gate vanuit midi(converter) sturen. Hij gaat dan door de OSC's stappen met iedere noot ipv unison.

en als je de arpeggiator uitzet en de mono/poly in unison zet gaat 'ie dan nog alle 4 voices 1 voor 1 af?
je kan op de MS-10 toch de FREQ - ingang gebruiken voor een CV met V/oct.
sorry van de foute info ik dacht echt dat alle oude Korg Hz/V was, dus monopoly
blijkbaar niet![]()
Zou vast wel kunnen....je heb dan wel een poly cv converter nodig lijkt me zo....
is dat niet wat je wil dan? ...lijkt me logisch dat dat gebeurd...nee, in unison spelen alle OSCs tegelijk.
zie post #8 dan dus idd...nee, ik wil polyfonisch kunnen sequencen.

]
Als je dat met de Mono/Poly wil doen moet je hem wel voorzien van 4 cv/gate ingangen.
Dat lijkt me geen onmogelijke klus.
SH-101 is ook V/OCT en kan daarom samen spelen met de mono-poly.
Zijn er mono-poly mods om CV/Gate voor alle VCO's te krijgen?
Hij klinkt echt ontzettend goed. Ik heb mn TeeBee nu ingezet als midi naar CV/Gate converter, maar mn monopoly gaat meteen in unison zodra iets in de trigger-in wordt geplugd. Logisch ook dat je met 1 CV/Gate hem alleen als mono synth kan gebruiken.
Zou vast wel kunnen....je heb dan wel een poly cv converter nodig lijkt me zo....