Het is officieel: Muziek word steeds eentoniger.

er zijn veel meer luxe artikelen ja, maar dat heeft niets te maken met de kosten van levensbehoeften

door de euro is alles duurder geworden dat is gewoon een feit...

Is ook een truc voor. 50 euro klinkt minder dan 2000 frank (belg) Hoeveel gulden dat nu weer is weet ik ook niet. Dus je geeft het sneller uit. :biertje: Heb onlangs 1500 euro uitgegeven aan 2-kanaal preamp. Is toch lekker 60000 frank. Sta je niet bij stil..

er zijn veel meer luxe artikelen ja, maar dat heeft niets te maken met de kosten van levensbehoeften

Ik schrijf een paar posts terug toch dat we met z'n allen beter zijn voorzien in onze primaire levensbehoeften dan 50 jaar terug?
En bovenop dit gewin is er ook nog eens meer toegang tot luxeartikelen.
maar goed...ik geef het op ... :erm:

door de euro is alles duurder geworden dat is gewoon een feit...

Dagelijkse boodschappen zijn goedkoper geworden dankzij de supermarktoorlog.

of is jouw salaris nu hetzelfde in euroos als in 2001 in guldens?
dan bof je wel

Volgens mij met inflatiecorrectie en opbouw van je carrière heel normaal. Ik verdien meer in euro's dan toen in guldens.

in 2000 deed ik voor 60 gulden voor een hele week boodschappen, probeer dat nu eens in euroos dat lukt je niet en je moet wel anders heb je geen eten

40 euro bij de Lidl, en nog voor 5 bij de appie. Ik eet als een god. Wel zelf uitgebreid koken in plaats van al die prefabmeuk.

Wat heeft eentonige muziek met geld te maken? Eentonig is niet goedkoper dan iets met veel tonen.
Misschien zelfs duurder, omdat dingen platgeproduceerd zijn.

Kom ik bij de volgende vraag: nu technologisch bijna alles mogelijk is wat muziek-productie betreft en er vrijwel geen beperkingen meer zijn: wat voor muziek ga je dan maken?
(deze vraag is misschien iets voor een nieuw topic...)

Sjongejongejongejonge zeg wa een gemiep zeg.... Geloof dat de gemiddelde nederlander in bij de 10% rijkste wereld bewooners behoord. Ik verdien niet echt bovengemiddeld. Maar toch huisje auto vakantie staapelte synths enzovoort.... Niks te zeuren lijkt me zo

:koffie:

Ik onthoud op dit draadje dat als ik een hedendaagsche synthforumhipster wil zijn, ik Skrillex moet afzeiken net zoals dat enkele jaren geleden met Tiësto moest. Al goed dat ik mijn hipsterpogingen al lang geleden opgegeven heb. :)

Eigenlijk vind ik Skrillex nog best meevallen qua opbouw. Er is m.i. veel erger in de huidige hitlijsten.

Waar ik me steeds aan verbaasde is een nummer als john dahlback-pyramids. Dat hij dat melodietje nergens even varieert! Dat was nochtans niet moeilijk geweest en had het nummer voor mij 10 keer interessanter gemaakt, maak blijkbaar is het publiek tevreden met wat voor mij overkomt als een basisschets voor een nummer.

hoe kansloos kan het worden, olympische sporters die met deze bagger gehuldigd worden

als IDD zulke vragen gesteld moeten worden zegt dat al genoeg over het aanbod van het huidige grote-publiek-muziek

Back