experimentele klassieke track feedback gevraagd!

ok,
ik hebbum weer geluisterd,
een heel stuk beter alweer.
nu gaan we de vervorming eruit halen.
je neemt op in logic, neem ik aan....

selecteer de mixer, dan selecteer alle kanalen, en zet het geheel zover terug dat de meters van de master absoluut niet in het rood komen.

mocht dit alreeds zo zijn, dan kan het aan de mp3 encoding liggen, zet in dat geval de normalisatie uit...

:mega:

Hee Tanx,

De meeters van de master komen zeker niet in et rood. Ik zal denk ik aan de mp3 normalisatie liggen.

Ik zal vanavond effe kijken of ik die uit kan zetten. Heb juist getracht het volume op de master laag te houden zegmaar voor eventueel mastering gedoe ofzo.

Maar ik ga zeker nog effe checken!
:peukie:

nope niks in et rood bij opnemen. Hogstens mischien voor de kick van de vermona een beetje overstuurt. Maar das dan weer per opzet. Ik ben nu nog effe met een ander nummer bezig. Ik ga zo nog effe kijken naar het normaliseren...

Je kan natuurlijk altijd een keer langskomenvallen of ikbij de oranje ster in de buurt met mn laptop. Ik ben nammelijk ook zeer benieuwd wat vat je van de rest van mn knutsels vindt voor dit album. Ik wil echter niet alles hier al uploaden dan is de verassing er zo af he :D

Back