Trance - summer dream

Fungoid

Nieuwkomer
Hallo iedereen ,

Aangezien het een hele tijd geleden is dat ik actief ben geweest op dit forum stel ik mij even opnieuw voor met een track , die ik graag beoordeeld zou willen hebben .

Mijn naam is Gert-Jan , producer naam Fungoid , een grapje uit het verleden en maak nu sinds 2002 muziek met de pc.

Ik ben sinds kort na een lange break weer begonnen en dit is het resultaat :

Alvast bedankt voor het beluisteren / beoordelen !

Nog wat informatie over de track :

Hij is gemaakt in FL studio 10

De geluiden zijn gemaakt met de Sylenth1 vst
Kick is ook uit de Sylenth1 vst

Laatst gewijzigd:
Ik vind de foto wel cool!

Ik weet nog even niet zo goed wat ik van je muziek moet vinden, maar ik heb hem wel helemaal afgeluisterd. Wat heb je met dat slot gedaan joh?

Het eind moet nog bijgeschaafd worden , tenminste ik had eerst zoiets van eerst maar eens horen of het in de smaak valt en dan helemaal verbeteren.
maar bedankt voor de feedback !

Geinige melodie en sound daarvoor. De bas is wel heel erg hard en simpel zo offbeat tussen de kick door. Kick houdt ook niet echt stand tegen de bas. Hats, claps, percussie zou je ook nog best wat uit kunnen breiden. Het is allemaal behoorlijk basic qua sounds en aankleding. Hoeft niet slecht te zijn, dan houd je een beetje ruimte voor uitbreiding cq. verbetering. :-)

Stupide bedankt voor je feedback , ik ga er meteen mee aan de slag , de bas leek hier op mijn audio set wel mee te vallen , en heb de track ook al in de auto geluisterd en viel het ook nog wel mee, maar ik ga er zeker naar kijken !
Maar de simpelheid in de track is juist ook de bedoeling , beetje Robert Miller stijl , ookal is dat dan achterhaald .

leuk plaatje, die melodielijn op 't laatst is mooi. Knap gedaan man, benieuwd als ie af is. ;-)

En Gert-Jan, aangezien de moeilijkheidsgraad van ons project, heb ik er niet meer aan verder gewerkt.. ik zou't nogthans nog eens moeten oppakken.

Cheers mate !

Back