maak je eigen Obnoxicator

fotootje altijd leuk

Attachments

• obnoxicator.jpg
    obnoxicator.jpg
    25,1 KB · Bekeken: 86
nog een fotootje nog leuker

Attachments

• obnoxicator2.jpg
    obnoxicator2.jpg
    49,9 KB · Bekeken: 82
Z,n ding als op de laatste foto heeft een maat van me nog liggen ( 2 st.) als je er een wilt matt kan ik er denk wel eentje voor je regelen. :)

vet !

nou heel graag

grappig idd,
vraag me alleen af of het een synth is, of een sonisch wapen waarmee je de eigenfrequentie
haalt van bijvoorbeeld de auto van je buur? >:| :duivels: :D

ik zie dat'ie modulair is...

grt,
Eric.
:peukie:

Sound ?

Sound ?

Als er nou nog eens een mp3'tje bij stond , dan kon je tenminste horen wat het 'ding' deed.
Afgaande op de foto's en uitleg is het meer iets waarmee je de buren het leven zuur maakt dan dat je het kan gebruiken om muziek mee te maken. De naam alleen al, lijkt idd op één of ander sonisch wapen.
Ik heb geen last van buren, dus ik ga dat ding ook niet bouwen.

Als er nou nog eens een mp3'tje bij stond , dan kon je tenminste horen wat het 'ding' deed.
Afgaande op de foto's en uitleg is het meer iets waarmee je de buren het leven zuur maakt dan dat je het kan gebruiken om muziek mee te maken. De naam alleen al, lijkt idd op één of ander sonisch wapen.
Ik heb geen last van buren, dus ik ga dat ding ook niet bouwen.

kweet wel dat t boss pedaaltje de pitchshifter digital delay [hel bleu best vaak gebruikt wordt voor extreme geluid fx / circuitbendings projectjes

kzag laats een of ander telecom apparaat
met dat pedaal er aan geschroeft

kunje as een alien je schoonmoedert bellen dat je ontvoerdt ben en niet op tyd komt voort eten
=(:bekdicht::dubbel:

There are many many effects devices that will work great with your Obnoxicator. Bring it to your local music store and experiment!! You'll annoy the shit out of the staff, but hell, it's better than listen to some 15 year old trying to play Stairway on a Fender.

Seems like there are two categories of things you can do with an Obnoxicator: Make music or talk. Music is generally a good bet. If your gonna talk make sure your funny or are on a fast moving vehicle, preferably both.

Haha het heet niet voor niks een obnoxicator.

Volgens mij is het enige wat je modificeerd dat je een externe microfoon en effecten op de megafoon kunt gebruiken.

Back