Male to female plugin

Wow, dat klinkt vet!

Goede plugin, nu hebben we geen Christina's en Britney's meer nodig :p

De onbewerkte versie kwam daarna wel als een koude douche over me heen (zelf ingesproken?)

YEah.... nu nog ff net iets minder nederlands accent en tjakka... by by britney!!!

Hmmm... moest wel ff lachen toen ik de onbewerkte versie hoorde...laat je gaan ;) ;) Je durft wel iig

PS. Het gaat om het eindresultaat !!!
PS2. Us kijken nu binnen hoeveel maanden alle trancenummers hier vol zitten met femaletjes!

Gaat het hier om een preset van de Ultrapitch Shifter?

Of is het een aparte plugin?

Orgineel geplaatst door Synic
Gaat het hier om een preset van de Ultrapitch Shifter?

Of is het een aparte plugin?

Tis inderdaad met de Ultrapitchshifter...maar hoeft niet persee een preset te zijn.. Je kan hem zo tunen dat het redelijk realistisch klinkt...

Zang werkt bij mij trouwens niet...klinkt altijd nep...of je krijgt Mickey of berry white... kan ook lachuh zijn ;)

Origineel geplaatst door Almeros
Heb trouwens ook een track online staan waarin ik dit DXje gebruikt heb... Hiero
Ja het is MIJ... Wordt bijna verliefd op mezelf man ;)

wil je met me trouwen?? :luv:

maar ff alle gekheid op een wijnrank.. hoe heb je die vocals precies geshifd dan ?? bij mij klinkt die pluginn echt niet zo

H`eh`e... Wat Mastermind boven al heeft uitgelegd is dat het belangrijkste is dat je ook vrouwelijk praat.. anders wordt het niets. Dit is dan ook ECHT heel belangrijk...;) Dan is natuurlijk een goede engelse uitspraak ook wel lekker =)

Maargoed dat vroeg je eigenlijk niet. Qua filtersettings; De pitch, jawel, omhoog (voor mijn stem was zeven noten hoger wel mooi) en de formant setting iets naar de 'e'. Daar wordt je stem wat schattiger van :luv:
That's all... het kan zijn dat er nog wat 'troep' in je resultaat zit, maar als het goed is maskeert je muziek dat redelijk. Een shelfje die wat laag wegfilterd helpt hier ook wel goed voor!

Succes...ben benieuwd naar je resultaten... doe je hier dan ook ff een before and after ;)

haha nooit gedacht dat ik mezelf met mijn eigen stem kon opgeilen...

Je jongens, zou je niet liever een dame voor je hebben met een microfoon met het format van een ... die die text even live voor je in spreekt.... ;)

Klinkt verder geinig en Mastermind nrg, volgens mij moet je nog effe de deesser er over heen halen.. ndan kraakt die niet meer.

laterz

ONGELOOFELOOOOOSSSS!!!!!!!!!

bij niet te GELOFELIJK !!!!!!!!!!

ja das lachen, ik ging hie kapot als ik dat hoorde, schóóóLLLL!!!! :biertje:

die plug moet ik ook hebben, al is het maar voor de fun, dit is een must have toy!

bedankt voor den tip è

:halleluja :halleluja :halleluja

:eureka: p. :D

ja SH101 die melodyne is ook de moeite zeg, fantastische kwaliteit!

de variphrase van Roland straks overbodig?

yoo p.

Re: Male to female plugin

Origineel geplaatst door Mastermind NRG
Een w00terse Ultrapitcher plugin van Waves.
Wat vinden jullie er van? :P

Take me (female)
Take me (onbewerkt)

Ik heb zelf ook eens zitten proberen iets te maken met die plug in, maar ik krijg altijd een raar resultaat ....

Kun je eens juist uitleggen wat je gedaan hebt ?

GreetZ Bart !

Hey Beatbrother(s)...ik denk dat dat toch echt al hierboven beschreven staat... wat precies begrijp je niet dan?

Nogmaals... als je niet vrouwelijk inspreekt...sja...dan komt er ook geen vrouwelijk resultaat uit!!!
Of laat gewoon je vriendin wat inspreken... maar be sure dat je haar eerst ff flink opgeilt ;) Anders krijg je het idee van een HEMA omroepster... is ook niet wat je zoekt lijkt me :)

Back