Phooch, die nieuwe, U weet wel

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Aan de ene kant wil je niet dat mensen zich bemoeien met jouw zaken.
En tegelijkertijd je uitgebreid verantwoording afleggen als iemand kritisch reageert.
Waarom?
Als je wil dat men zich niet met je bemoeid, reageer dan niet.
Dat is veel makkelijker dan telkens in discussie gaan en daarna klagen dat er een discussie is.

Op zich vind ik opbouwende kritiek goed, maar ik reageerde even omdat er een aantal geen vertrouwen hebben in me, terwijl ik nog niet eens kans heb gehad om me te kunnen verbeteren.

Maar je hebt gelijk, zal minder snel reageren en alleen als het noodzakelijk is.

In ieder geval zijn al mijn muziekstukken en videos nu gered en staan ze op een geheel nieuwe externe harde schijf.

:D

ik vind het ook niet gek dat mensen hier nu vraagtekens gaan zetten bij het uitgave beleid van phochos. Ik snap overigens echt niet waarom de nieuwe phochos nog steeds zijn complete leven hier op een synthforum online gooit, het lijkt inderdaad weer of we terug bij af zijn.

Wat mensen je proberen duidelijk te maken phochos, is dat het misschien niet zo heel verstandig is om nu al zoveel geld uit te geven aan 'luxe' artikelen. Het was gewoon veel verstandiger geweest om eerst in je nieuwe huis te zitten en helemaal klaar te zijn met het aflossen van je schulden en je huis op orde te hebben. Want geloof me maar, er komen nog een hoop verborgen kosten aan die je ook moet gaan betalen, zoals bijvoorbeeld spijkers voor in de muur, of een gordijnrails of een kabeltje voor je tv. Klinkt allemaal als klein spul, maar als je dat allemaal optelt is dat kleine spul ook zo weer duizend euro voor een compleet huis opnieuw in te richten. Dus het lijkt alsof je nu heel veel geld hebt en dat je uitgaven nu helemaal verantwoord zijn maar dat is allemaal nog helemaal niet zo zeker.

Dus wees nou gewoon verstandig en stop met het uitgeven van geld zolang je nog niet alles op orde hebt. Stop daarnaast gewoon met het online posten van al je prive gegevens en al je verhalen. We zijn het stadium voorbij dat we je zielig vinden en het wordt een lachwekkende soap inderdaad waar je als lezer toch steeds weer naar toegetrokken worden om te kijken wat voor rare fratsen je nu weer online post.

Ik ben er klaar mee, je doet dit jezelf wederom aan wat je helemaal zelf moet weten, maar klagen over het feit dat je commentaar op je levenstijl krijgt is iets wat je zelf veroorzaakt. Zolang je dat zelf niet inziet is phochos 2.0 een kansloze zaak.

ik vind het ook niet gek dat mensen hier nu vraagtekens gaan zetten bij het uitgave beleid van phochos. Ik snap overigens echt niet waarom de nieuwe phochos nog steeds zijn complete leven hier op een synthforum online gooit, het lijkt inderdaad weer of we terug bij af zijn.

Wat mensen je proberen duidelijk te maken phochos, is dat het misschien niet zo heel verstandig is om nu al zoveel geld uit te geven aan 'luxe' artikelen. Het was gewoon veel verstandiger geweest om eerst in je nieuwe huis te zitten en helemaal klaar te zijn met het aflossen van je schulden en je huis op orde te hebben. Want geloof me maar, er komen nog een hoop verborgen kosten aan die je ook moet gaan betalen, zoals bijvoorbeeld spijkers voor in de muur, of een gordijnrails of een kabeltje voor je tv. Klinkt allemaal als klein spul, maar als je dat allemaal optelt is dat kleine spul ook zo weer duizend euro voor een compleet huis opnieuw in te richten. Dus het lijkt alsof je nu heel veel geld hebt en dat je uitgaven nu helemaal verantwoord zijn maar dat is allemaal nog helemaal niet zo zeker.

Dus wees nou gewoon verstandig en stop met het uitgeven van geld zolang je nog niet alles op orde hebt. Stop daarnaast gewoon met het online posten van al je prive gegevens en al je verhalen. We zijn het stadium voorbij dat we je zielig vinden en het wordt een lachwekkende soap inderdaad waar je als lezer toch steeds weer naar toegetrokken worden om te kijken wat voor rare fratsen je nu weer online post.

Ik ben er klaar mee, je doet dit jezelf wederom aan wat je helemaal zelf moet weten, maar klagen over het feit dat je commentaar op je levenstijl krijgt is iets wat je zelf veroorzaakt. Zolang je dat zelf niet inziet is phochos 2.0 een kansloze zaak.

Zie een van mijn vorige mailtjes.

Ik merk nu net in de signature dat er ook een Korg Prophecy aankomt... ;{

Ik krijg plots een mental picture van iemand die een crackpijp aan het roken is.

Ik merk nu net in de signature dat er ook een Korg Prophecy aankomt... ;{

Ik krijg plots een mental picture van iemand die een crackpijp aan het roken is.

Sorry hoor, die was ik vergeten aan te kondigen!!:duivels:

Phooch, die oude, U weet wel

Er is al een nieuwe Phooch, maar af en toe duikt de oude Phooch nog op. Ik laat me nog steeds teveel uitlokken tot het geven van onnodige reacties, mijn excuses ervoor. Maar soms word ik een beetje triest van hoe men toch weer mij in mijn oude doen probeert te krijgen (en dat meen ik serieus, dat vind ik dus niet leuk).

Ome Phooch (ik voel een huilbui aan komen)=(=(=(

En ik moet goed letten op mijn gezondheid, mijn huisarts vreest dat ik nu heel dicht tegen een lichte hartaanval aanzit, dus mensen..............denk om mijn gezondheid nu ook!!:dj:

Hoe kom je er nu bij om een Prophecy te kopen, die heb je nog nooit verkocht als ik het goed zie? De rest kan ik wel plaatsen maar een Prophecy is wel een verrassende keus.

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back