ik vind het ook niet gek dat mensen hier nu vraagtekens gaan zetten bij het uitgave beleid van phochos. Ik snap overigens echt niet waarom de nieuwe phochos nog steeds zijn complete leven hier op een synthforum online gooit, het lijkt inderdaad weer of we terug bij af zijn.
Wat mensen je proberen duidelijk te maken phochos, is dat het misschien niet zo heel verstandig is om nu al zoveel geld uit te geven aan 'luxe' artikelen. Het was gewoon veel verstandiger geweest om eerst in je nieuwe huis te zitten en helemaal klaar te zijn met het aflossen van je schulden en je huis op orde te hebben. Want geloof me maar, er komen nog een hoop verborgen kosten aan die je ook moet gaan betalen, zoals bijvoorbeeld spijkers voor in de muur, of een gordijnrails of een kabeltje voor je tv. Klinkt allemaal als klein spul, maar als je dat allemaal optelt is dat kleine spul ook zo weer duizend euro voor een compleet huis opnieuw in te richten. Dus het lijkt alsof je nu heel veel geld hebt en dat je uitgaven nu helemaal verantwoord zijn maar dat is allemaal nog helemaal niet zo zeker.
Dus wees nou gewoon verstandig en stop met het uitgeven van geld zolang je nog niet alles op orde hebt. Stop daarnaast gewoon met het online posten van al je prive gegevens en al je verhalen. We zijn het stadium voorbij dat we je zielig vinden en het wordt een lachwekkende soap inderdaad waar je als lezer toch steeds weer naar toegetrokken worden om te kijken wat voor rare fratsen je nu weer online post.
Ik ben er klaar mee, je doet dit jezelf wederom aan wat je helemaal zelf moet weten, maar klagen over het feit dat je commentaar op je levenstijl krijgt is iets wat je zelf veroorzaakt. Zolang je dat zelf niet inziet is phochos 2.0 een kansloze zaak.