Mirror kisses "love on u"

Mark my words, binnen dit en 3 jaar wordt deze muziekstijl weer helemaal de trend, dit past helemaal in de richting van de route die de muziek de laatste tijd opgaat. Ik zie de hipster-scene hier al helemaal los op gaan. De muziek, de mode, de jaren80 disco's. Gaat een hele nieuwe revival worden.

EN wat mij betreft mag het op de radio, ik denk dat juist de jeugd hier op zit te wachten (want: "vernieuwend") dwz ze kennen de originele muziekstroming niet wegens te jong.

onhou wie het het eerst zei hè :)

Gaat een hele nieuwe revival worden.

Revivals duren meestal niet lang en onstaan uit verveling omdat er zich niet onmiddellijk een nieuwe stijl of trend aandient. Zodra dat het geval is verdwijnt de revival.

Verder vind ik die track een slecht geprodjoeste platte kaka en al helemaal niet representatief voor deze stijl. Weet niet hoe je d'r in slaagt om dit goed te vinden...:?

Revivals duren meestal niet lang en onstaan uit verveling omdat er zich niet onmiddellijk een nieuwe stijl of trend aandient. Zodra dat het geval is verdwijnt de revival.

Verder vind ik die track een slecht geprodjoeste platte kaka en al helemaal niet representatief voor deze stijl. Weet niet hoe je d'r in slaagt om dit goed te vinden...:?

een rivival wil niet zeggen dat het geen "nieuwe" trend is, het kan gebaseerd zijn op, maar geen kopie, zoals dat altijd gebeurt, net als met kleding bijvoorbeeld, dan is de nieuwe trend ineens een kledingstuk dat 50 jaar geleden ook mode was, en toen al gebaseerd was op een kledingstuk van 20 jaar daar voor. etc.
Dus met jouw definitie van rivival ben ik het niet helemaal eens.

"nieuw" is ook relatief, zeker wat muziek betreft je zou bijvoorbeeld kunnen denken dat alles al wel een keertje in een bepaalde vorm gedaan is, we hebben tenslotte maar een paar noten ter beschikking :)

EN alle crossovers gaan we ook weer beu zijn ondertussen, dan gaan we weer terug naar "authentieke" muziekstijlen als genre op zich, dus hip-hop, rock, blues, jazz, house, de pure varianten, zonder criossovers. en daar past dit stukje jaren80 synthpopig gedoe ook tussen.

productie mag wat aang eschaaf worden idd, but then again, luister de gemiddelde track uit de 80s eens terug :)

onbeleefd vraagje;
tramagdat; wat is jouw leeftijd?
skeletvm; en die van jou?

ik zou je willen vragen dit aan een 18-jarige uit te leggen]

jonge ik ben net 40 geworden ... vandaar misschien?

jammer voor je oren dan
ik hoor het wel

Oh zo ? Luister misschien eens naar Yazoo - Situation, dan merk je het verschil met de rommeltrack van hierboven misschien wel en indien niet dan zou je best eens een dokter opzoeken.

:doei:

Enneuh Nielske, ik ben 2 en ik heb niets tegen revivals. Dat beweer ik ook niet. Ze gaan gewoon meestal snel over.

na de de door u voorgestelde track geluisterd te hebben rest mij de conclusie:
ik heb een paar oren!
(wist ik al) maar leuke muziek ooc

Back