Technica Nijmegen gaat stoppen per 1 december!

is t acht zo moeilijk om 'ieder zijn ding' in de juiste contekst te plaatsen?
hij zegt ook niet alleen maar ieder zn ding, maar heeft al veel meer gezegd en doet dat op een plek binnnen een discussie.. hoe moeilijk wil je t maken allemaal?
of moeten we precies uitmaken welke uitspraak t beste zou passen ipv ieder zn ding
want ja als je ieder zn ding zegt is t totaal zoek wat mensen hier komen doen natuurlijk..
de hoofdfunktie van sf in de verdrukking, jawel menseeee!

van jou als frequent SF-schrijver had ik toch verwacht dat je je direct zou realiseren dat het hier gaat om iets dat steeds weer terug komt en steeds erger wordt: die neiging - hier verwoord door een mod - om discussie eerder te dempen en te ontmoedigen dan te stimuleren; en om ieder angstvallig in "z'n eigen" draadjes te houden.

Jawel menseeeeee, dat is de bijl aan de wortel van een forum. En dat wou ik even signaleren.

Fijn dat jij verder denkt dan dat ik ooit zou doen, je trekt woorden uit mijn aars die ik er nooit uit zou kunnen krijgen. En dat bedoel ik precies zoals ik het zeg. Wat jij ziet in mijn zinnen, zie ik zelf niet eens. Dat is mijn onschuld, en jou idee over mij. Dus hartstikke jou stempel, niet de mijne. Maar je zal nu wel aan komen dat dat allemaal niet zo is, dat is jou dinge namelijk, denken dat jij iedereen beter kent dan de persoon zichzelf kent. En hou nou eens op met dat mod gedoe man... je zegt het zelf al, dat wil JIJ even signaleren. Zelfbevlekking in een mooi verwoord jasje. Ieder ander schofferen, eerst Napoleon, nu Fjoesz, en dan zeggen dat je meer van ze verwacht op jou manier, in hele lange zinnen. Aan het eind van het antwoord moet je weer effe terug lezen omdat het zoveel is..

Uiteindelijk is dat allemaal best jammer, want met jou is geen discussie te voeren. Jou weg is de weg, en jou vizie is de vizie. Ik had er nooit op in moeten gaan, en niemand niet. Dan was er tenminste geen discussie ontstaan tussen jou en de rest over hoe een forum moet functioneren en over het aandeel van een mod op een forum.

valt er nog wat te rellen?

dyn007_original_632_354_gif__6f0ae45e41c3b451172a1f2c4e0ca4cc.gif

:D

rustig aan man, denk om je harretje,....:D

het gaat tenslotte over...
https://www.synthforum.nl/forums/showpost.php?p=1436378&postcount=15642

:mega:

Fijn dat jij verder denkt dan dat ik ooit zou doen, je trekt woorden uit mijn aars die ik er nooit uit zou kunnen krijgen. En dat bedoel ik precies zoals ik het zeg. Wat jij ziet in mijn zinnen, zie ik zelf niet eens. Dat is mijn onschuld, en jou idee over mij. Dus hartstikke jou stempel, niet de mijne. Maar je zal nu wel aan komen dat dat allemaal niet zo is, dat is jou dinge namelijk, denken dat jij iedereen beter kent dan de persoon zichzelf kent. En hou nou eens op met dat mod gedoe man... je zegt het zelf al, dat wil JIJ even signaleren. Zelfbevlekking in een mooi verwoord jasje. Ieder ander schofferen, eerst Napoleon, nu Fjoesz, en dan zeggen dat je meer van ze verwacht op jou manier, in hele lange zinnen. Aan het eind van het antwoord moet je weer effe terug lezen omdat het zoveel is..

Uiteindelijk is dat allemaal best jammer, want met jou is geen discussie te voeren. Jou weg is de weg, en jou vizie is de vizie. Ik had er nooit op in moeten gaan, en niemand niet. Dan was er tenminste geen discussie ontstaan tussen jou en de rest over hoe een forum moet functioneren en over het aandeel van een mod op een forum.

Laatst gewijzigd:
Fijn dat jij verder denkt dan dat ik ooit zou doen, je trekt woorden uit mijn aars die ik er nooit uit zou kunnen krijgen. En dat bedoel ik precies zoals ik het zeg. Wat jij ziet in mijn zinnen, zie ik zelf niet eens. Dat is mijn onschuld, en jouw idee over mij. Dus hartstikke jouw stempel, niet het mijne. Maar je zal nu wel aan komen dat dat allemaal niet zo is, dat is jouw ding_ namelijk, denken dat jij iedereen beter kent dan de persoon zichzelf kent. En hou nou eens op met dat mod gedoe man... je zegt het zelf al, dat wil JIJ even signaleren. Zelfbevlekking in een mooi verwoord jasje. Ieder ander schofferen, eerst Napole0n, nu Fjoesz, en dan zeggen dat je meer van ze verwacht op jouw manier, in hele lange zinnen. Aan het eind van het antwoord moet je weer effe terug lezen omdat het zoveel is..

Uiteindelijk is dat allemaal best jammer, want met jou is geen discussie te voeren. Jouw weg is de weg, en jouw visie is de visie. Ik had er nooit op in moeten gaan, en niemand niet. Dan was er tenminste geen discussie ontstaan tussen jou en de rest over hoe een forum moet functioneren en over het aandeel van een mod op een forum.

Ik blijf consequent ;)

Ja, ik zat al met die S van visie.. weet ook niet waarom ik het nou uiteindelijk fout heb gedaan, de iPad wilde het zo geloof ik. En die W's... tjah... ik had voor Duits een hoger cijfer dan voor Nederlands. En ik mocht bij Duits de les niet meer in na een aantal lessen omdat ik de douche gaskamer had genoemd bij een of ander proefwerk. Zegt vrij veel over m'n Nederlands. M'n Engels is dan wel weer goed... maar goed ook, de meeste bandjes waarmee ik moet onderhandelen via de mail zijn toch Engels.

Eigenlijk vind ik het wel fijn als je me corrigeert. Leer ik ook nog eens wat, en dat nog wel van iemand die niet eens leraar is....

wwhetwowwwss
consequent :(

autoverhuur-consequent-rotterdam.jpg

can-stock-photo_csp3986270.jpg

bananenalgemeen.jpg

dit maakt een en ander volkomen duidelijk lijkt me

Maaruhhh... om weer een pagina of 4 terug te gaan...

Wanneer gaat de winkel sluiten of is hij al gesloten want ik moet morgen toch shoppen en dan kom ik er toch langs... Kan ik hem nog even uit:doei:

Ligt eraan Roland. Als die passie je een ander mens maakt dan dat je bent, in een negatieve vorm, dan misschien wel. Maar passie kan je ook op de been houden...

Enthousiasme is goed :)

Ik denk alleen wel dat Frits van Technica het kwijt is... als je zo zijn interviews leest wel.

Overigens vind ik de aanval op Waveguide's post, met nr. 45 hier, onterecht. Voor mij is dit geen spam voor zijn eigen draad hier. Ik lees hier het enthousiasme van iemand die het geweldig vind om een nieuw circuit te ontdekken. En dat is het ook. Analoog of digitaal maakt niet uit. Ik denk dat thuis-soldeerders dat ook kennen.
Het leuke is dat deze winkels wel hebben bijgedragen aan deze ontdekkingen mogelijk te maken in den beginne.

Jamaar, da was ook een grapje heh. Ik ben wel de laatste die over reclame valt.. Of over enthousiasme :D

Wat jij ziet in mijn zinnen, zie ik zelf niet eens.
Precies. En dan vergaat 't mij net zoals Columbo: "It's just that... I get bugged by those little things."
Ieder ander schofferen, eerst Napoleon, nu Fjoesz...,
Meen je dat nou?
Als je werkelijk zou vinden dat ik iemand zou hebben geschoffeerd, waarom heb je dan als mod niet ingegrepen?

...in hele lange zinnen. Aan het eind van het antwoord moet je weer effe terug lezen omdat het zoveel is..
bovenstaande zinnetjes (+deze) kort genoeg?

Back