dUb Festival

Fles

THEMATIC
Vandaag een trackje gemaakt. Vooral zere vingers nu van het gitaar spelen, mix heb ik niet heel veel aan gedaan, behalve de gimmick.. :D

Kan je luisteren. :peukie: en :biertje:

Enjoy

Lekker ralaxed festivalsfeertje .... glaasje ananassap erbij,
en iets tegen zere vingers natuurlijk 8~
:okdan:

Hmmmm, niet afgemixed. Toch vind ik 'm zo ongeveer wel wat afjes. Lekkere sfeer ja. Publiek mag iets meer naar de achtergrond. Nog een zanger eroverheen die er wat van bakt en het zou zo in de auto gedraaid kunnen worden.

Lekkere plaat dus.

Dat publiek had je van mij wel weg mogen laten. Verder klinkt het bijzonder relaxed. De bas had misschien wel wat meer naar voren mogen komen. Een zanger die iets roept door een mooie dub-delay zou het daarna af kunnen maken. :-)

Thanks allen. :okdan:

Dat publiek had je van mij wel weg mogen laten. Verder klinkt het bijzonder relaxed. De bas had misschien wel wat meer naar voren mogen komen. Een zanger die iets roept door een mooie dub-delay zou het daarna af kunnen maken. :-)

Een dergelijke versie komt er misschien (hopelijk) nog wel eens.. ;) lalala

Ken em niet luisteren vanwege chrome voor andriod bla bla, heb je een directe link?

Ken em niet luisteren vanwege chrome voor andriod bla bla, heb je een directe link?

Alleen op Sound cloud. Maar kom, ik luister de hele dag tracks op Sound cloud met een android phone. Ook hier op SF speel ik ze zo af met Firefox voor Android.. :-)

Back