Dr van Lansberg
Gepokt en gemazeld
Waarde luisteraar,
Tussen al het verkiezingsgeweld door, heb ik gelukkig nog de tijd gevonden om een nieuwe track af te ronden. Deze keer ben ik maar eens begonnen met de bass, maar ik moet u bekennen dat dat aan de track niet is te horen.
Wederom is de mix op de hoofdtelefoon gedaan. Eveneens wederom ben ik zeer ontvankelijk voor feedback, opmerkingen, suggesties, tips en commentaar.
Wees gegroet!

Tussen al het verkiezingsgeweld door, heb ik gelukkig nog de tijd gevonden om een nieuwe track af te ronden. Deze keer ben ik maar eens begonnen met de bass, maar ik moet u bekennen dat dat aan de track niet is te horen.
Wederom is de mix op de hoofdtelefoon gedaan. Eveneens wederom ben ik zeer ontvankelijk voor feedback, opmerkingen, suggesties, tips en commentaar.
Wees gegroet!

Laatst gewijzigd:

. Maar ik kan me er wel iets bij voorstellen. Dank voor je compliment met betrekking tot de mix. Ik merk dat dit heel smaakgebonden kan zijn trouwens. Ik heb twee tracks geleden soortgelijke feedback gehad, maar ook de opmerking dat het allemaal veel te dunntjes was... het blijft lastig.
.

...... ik zou zowel de kick als de claps er uit halen...... wat je wel weer gedeeltelijk kan laten staan/invoegen zijn wat hats/percussie (moeilijk uit te leggen over de mail maar ik denk dat je me wel begrijpt)