Dozart - Hypnotic Psytrance

Moo intro en knalt er dan lekker in! Ik denk voor het eerst dat ik niks ga aanmerken op je sub laag. Mix klinkt ook mooi in balans. Bij 2.00 zou er voor mij wel een grote verandering mogen plaatsvinden of een kleine mini break om daarna met een nieuwe element verder te gaan. Maar misschien moet ik gewoon geduld hebben en wachten op de 2:33 waar de track echt lekker gaat. Dus misschien alleen een kleine mini break rond 2.00 om even uit de loop te komen. Break achtig ding rond 4:34 is ook nice en lekker creatief! Tempo van je track is ook goed met 148bpm. Een opmerking die ik altijd maak, net een minuutje te lang. Moet je verder niets van aantrekken, is een persoonlijk ding. Terug naar de track zelf, echt goed gedaan, inclusief je mix :okdan:

Wellicht een idee om rond te sturen naar een label?

Thanks, Herr Metatron! Waardeer je reacties altijd zeer.
Zal ook zeker ff nog kijken naar dat wat je aangeeft @ 2:00. Afgelopen dagen weer full-focus bezig geweest met een nieuwe, die ik vanavond ook al gepost heb hier op 't forum. Maar zal nog ff kijken wat je bedoelt. Je hebt altijd goeie ideeën en ingevingen vind ik.

Ik hád 'm kort ook ff wat korter. Toen eindigde die bij 7:35. Maar dat voelde toch nog niet helemaal klaar en toen had ik nog een outroo'tje erbij gedaan met 'doodlopende' beat :P
Ik probeer vaak ook het wat korter te houden. Maar het lukt meestal uiteindelijk toch weer niet haha

Ik heb donderdag weer demo's verstuurd. Niet deze nog. 3 andere nummers. Maar kan eigenlijk al wel denk ik idd, deze track. Anyway, thanks maistro!

Omdat ik zelf helemaal niet in deze muziek zit, en altijd die opmerking maak over het net iets te lange outro, ben ik wel benieuwd hoe andere dat doen in jou genre.

In de muziek die ik maak is het outro 33 bars, met een uitzondering hier en daar waar het er 49 zijn. Als je dan kijkt naar de structuur van mijn soort trance vs doe van jou, dan zit dat al heel anders in elkaar. Kan je daar wat meer over vertellen?

Daarnaast, en dat is het meest belangrijke, als het voor jou voelt dat het verhaal nog niet af is, dan moet je die natuurlijk gewoon langer maken. Dat is veel belangrijker dan de “regels” volgen.

Omdat ik zelf helemaal niet in deze muziek zit, en altijd die opmerking maak over het net iets te lange outro, ben ik wel benieuwd hoe andere dat doen in jou genre.

In de muziek die ik maak is het outro 33 bars, met een uitzondering hier en daar waar het er 49 zijn. Als je dan kijkt naar de structuur van mijn soort trance vs doe van jou, dan zit dat al heel anders in elkaar. Kan je daar wat meer over vertellen?

Daarnaast, en dat is het meest belangrijke, als het voor jou voelt dat het verhaal nog niet af is, dan moet je die natuurlijk gewoon langer maken. Dat is veel belangrijker dan de “regels” volgen.
Eerlijk gezegd geen idee of daar regels voor zijn en wat die regels daarvoor zijn... Ik werk meestal op gevoel eigenlijk. Luister het natuurlijk vaak terug, en dan voel ik vooral of het kloppend is of toch nog niet. Zou dat niet zo goed rationeel kunnen onderbouwen eigenlijk. :)

Back