[track] De loodgieter kan pas volgende week donderdag komen

ik haat zulke titels :r

die titel past helemaal niet met je muziek man !!

En je nummer is ook niet dat van het.. veel te repetitief, weinig animo..

Sorry !

ja, sorry ik kan er niet aan doen, maar als je professionele muziek wil maken, dan moet je niet met zulke titels afkomen.. ik word daar erg nerveus van

ja, sorry ik kan er niet aan doen, maar als je professionele muziek wil maken, dan moet je niet met zulke titels afkomen.. ik word daar erg nerveus van

Wat een onzin. Jij houdt niet van dit soort titels, so what...? En professionele muziek...?

Think Out Of The Box.

De titel vind ik ook tamelijk kut gekozen. De track daarentegen (die ik iets belangrijker vind dan de titel), die sfeer kan ik wel smaken, als een droom vol energie, een vanilleijsje met rode pepers, een donzen deken op een spijkerbed, voor de kachel met ijsklontjes op je rug (of zoiets).

Gloomer,

normaal gezien zou ik schrijven: "je moet lef hebben (of niet bijster snugger zijn) om iemands nummer meteen af te breken terwijl de link naar uw myspace er pal onder staat, waar ik dan nummers tegen kom die getiteld zijn "150 mouchoirs blanches", of nog beter "yet untitled one"... tenminste even professioneel, en als ik eerlijk mag zijn heeft de loodgieter waarschijnlijk meer te maken met het nummer hierboven dan dat uw 150 zakdoeken iets zeggen over het zeer repetitieve en overigens zeer onharmonisch karakter van uw nummer.. "

Maar ik schrijf het liever niet, want dat wekt enkel nog meer gezever op. laten we misschien gewoon constructief blijven?

Maar ik schrijf het liever niet, want dat wekt enkel nog meer gezever op. laten we misschien gewoon constructief blijven?

Gelukkig maar want dan hoef ik evenmin op te merken dat eenieder zijn of haar mening hier kan en mag spuien, zeker over de track van TS (want daar ging het immers om) :).

Zo blijven we toch een hoop gezever voor niet waar?

IsnieZot, sorry maat.. Maar jullie hebben gelijk, ik mocht je titel niet meteen afbreken, want wellicht heeft het een diepere betekenis (net zoals "Yet Untitled One" en "150 Mouchoirs Blanches" voor mij heeft)

Nogmaals, sorry daarvoor !!

Maar ik heb wel onrechtstreeks laten weten dat je professionele muziek maakt hé :P

Wederom een geniale track! Als het begint denk je... WTF? Totdat je meer dan halverwege bent en het over gaat in een soort mengelmoes van house en IDM.

Mijn titels zijn ook niet je van het, neem Brommersloop. Had het ook Knortaks kunnen noemen, de brommersloop van Nijmegen.

Ik reageer zelden in dit gedeelte van het forum. Maar na zo'n 12 keer de naam in "nieuwe berichten" te hebben zien staan ben ik toch maar effe gaan klikken, dat wil dus zeggen dat de titel wel werkt.

Soundwise vind ik 'm kut. Ik kan 'm hierdoor niet zo goed beoordelen. Komt ook doordat ik dit soort trippy muziek niet gewend ben.

Hmmmmm.......

Weer een isniezot titel voor op een tegeltje aan de muur :-).

Goed te horen dat je nog steeds bezig bent en op een heel goeie weg :-)

-C-

Ik krijg hier echt zo'n mid 90s MTV chillout zone gevoel bij, met één of andere wazige clip :-)

:okdan:

-C-

Back