Toch maar eens een track posten op Synthforum

azzjemenou

Ouwe rot
Hey collega-muzikanten,

Ik luister hier altijd met veel plezier naar jullie inzendingen. Het afgelopen jaar heb ik ook erg genoten van de synthforum contest (gave coproductie met PabloDeMode!)

Maar ik heb nog nooit een track op dit forum gepost....spannend hoor 8D
Ben erg benieuwd naar jullie reacties!

Vind je het wat, dan zou ik het erg leuk vinden als je ook mijn Soundcloud profiel eens bezoekt...

groetjes!

Zat ook telkens te wachten tot MJ zou beginnen met zingen.
Prima sound trouwens hoor! Ik zou alleen het invallen van de "heftige drums" er harder in laten komen, ipv via een fade in-fade out (maar das mijn smaak)

Ik zou alleen het invallen van de "heftige drums" er harder in laten komen, ipv via een fade in-fade out

Ik begrijp wat je bedoelt! Het leek mij mooi om de beide soorten percussie (beatbox en acoustische drums) zo geleidelijk mogelijk in elkaar te laten overlopen, waardoor je geleidelijk in een heel andere sfeer terecht komt. Maar ik zou idd ook voor abruptere overgangen kunnen kiezen voor de power.

Ik ging ook maar eens wat muziek van jou opzoeken.

Wat een tegekke track is dit! Ik vind je akkoordkeuze echt heel erg gaaf met een zeer lekkere synth melodie!

Erg mooi gedaan!

Ik vind dat stuk tot 1.52 echt supervet klinken!

Daarna gaat de sub bass opeens weg... en komt er voor mij teveel variatie en mis ik die eerste sfeer.... Ik zou hem wat meer basic uitwerken..

Maar dat eerste gedeelte is echt lekker.. mss sample ik dat wel.. :-)

Er is meer muziek dan wat wij muziek zouden willen noemen...: http://nl.wikipedia.org/wiki/Muziek

Laatst gewijzigd:
Ik vind dat stuk tot 1.52 echt supervet klinken!

Daarna gaat de sub bass opeens weg... en komt er voor mij teveel variatie en mis ik die eerste sfeer.... Ik zou hem wat meer basic uitwerken..

Maar dat eerste gedeelte is echt lekker.. mss sample ik dat wel.. :-)

Eh...denk aan de BUMA rechten he :) Die heb ik ook aan MJ moeten betalen haha

Ik begrijp wat je bedoelt. Keuzes keuzes keuzes...Ik vond het juist een leuk idee om in deze track electronische muziek geleidelijk te laten overvloeien in meer acoustisch symfo muziek!

Back