Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
als mensen alleen maar willen versturen is het mis.

Probleem is natuurlijk dat je er niets over mag zeggen/posten!![]()
Je kan ook gewoon geen behoefte hebben om iemand bij jou thuis langs te laten komen........wat ik bij sommige forumleden wel kan snappen
Los van het feit dat niet iedereen zijn studio/huis wilt delen met vreemden, om begrijpbare redenen/
dat is ook weer waar maar je hoeft het ook niet te verkopen in je studio nutuulk...Los van het feit dat niet iedereen zijn studio/huis wilt delen met vreemden, om begrijpbare redenen/
ach so, een soort van baantjer tactiekNatuurlijk, is andersom ook zo, dáár gaat het ook niet om, gaat erom hoe ze reageren als je de vraag stelt

Of je hebt er die verwachten dat ze er een gratis cursus uitleg bij krijgen (van heel de avond) hoe je het moet gebruiken.
Ik weet niet of ik hem uiteindelijk heb kunnen overtuigen dat sub toch echt iets anders is als bas. Hij vindt me vast nog steeds een oplichter 
Overigens kun je ook nog iemand treffen die wel snel in en uit is ("ik hoef hem niet te horen"), maar die juist achteraf een hoop gezeik geeft, maar dat is dan weer onafhankelijk van of je wel of niet opstuurt.
Ik heb ooit eens een subwoofer verkocht. En dan hebben we het over een echte sub (bereik 20-120 Hz). Koper belde een paar dagen later op. Hij had hem nu een paar dagen in gebruik, maar er kwam eigenlijk alleen maar laag gerommel uit die "basluidspreker"Ik weet niet of ik hem uiteindelijk heb kunnen overtuigen dat sub toch echt iets anders is als bas. Hij vindt me vast nog steeds een oplichter
![]()
Wat is dit draadje dan?

Of een kerel komt een ding kopen van 35 euro,maar ziet al die droom gear en blijft 3 uur of langer plakken als een slak,ik heb er al gehad die ik bijna buiten moet trekken,altijd vriendelijk maar goed.
.
ja,dat is een fout van je,als die toch komt kon je even goed ff snel setje klaar gezet hebben (of zelf dag ervoor) en play drukken als hij er was,die tijd moet je wel opofferen voor je 'klant',nee niet voor je klant,voor jezelf is dat,zo blijkt achteraf!