Opgelicht

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Kan iemand de titel van dit draadje veranderen in "opgelicht"? dan staat er in het overzicht telkens:

Opgelicht
door [laatste poster]

:engel:

Enne om de oplichters (verzekeringmaatschappijen) zelf op te lichten ben ik voorstander...
maar om de normale man/vrouw nou voor een paar honderd euri te belazeren vind ik ronduit triest....

O o o ;)

wat een rare dubbele moraal: een oplichter is een oplichter en dan moet je hem ook niet willen beperken in zijn werkterrein.

ik heb het ook niet op banken en verzekeraars, stelletje uitvreters, maar dat is geen excuus om ze op te lichten, want uiteindelijk naai je daar ook anderen mee. en je bent dan ook gewoon zelf een oplichter.

Stond wel dubbelzinnig zo, opgelicht door :D

Aangepast :)

Tjonge!! wat een vervelende verhalen zeg... :(

Toen het Syntforum nog Dutchsynthforum heette.. of iig lang geleden, was het mogelijk om anders als topicstarter wel iets te posten in de marktplaats rubriek "aangeboden"
Is het niet heel simpel om weer reacties toe staan in dit onderdeel? Onder het streng regime dat alleen een koper reactie mag geven natuurlijk in de desbetreffende verkoopdraad :smeris: :W

hoe weet synthforum nou wie er gekocht heeft? als ze dat moeten gaan bij houden

Stond wel dubbelzinnig zo, opgelicht door :D

Aangepast :)

Van de regen in de drup. Als je nu bij het overzicht op niveau "Synthforum" kijkt, lees je rechts:

Opgelicht
door [Laatste Poster]

Ik vind het wel leuk zo. 8o)

Dat gezegd zijnde vind ik het heel erg voor degenen die opgelicht zijn. Ik hoop dat het mij nooit overkomt en dat zij hun geld terugkrijgen.

Weet je wat pas waterdicht is? Marktplaats weg doen!

Maar dat is het ook weer niet.

het synthforum opheffen , en alle leden omscholen tot potente synthoplichtertjes ?

Kan ook.. en dan een soort synth mafia van maken, met ene hele grote studio :D

Bon, wou jullie effe laten weten dat de centen terug richting mijn credit card gestuurd zijn, dus eind goed al goed. Zonde dat dit zonder begeleidend bericht gaat waar ik nog op in kan gaan, dus klacht indienen zal er niet inzitten.
Toch fijn van PayPal...

Laatst gezien hoe ze tegenwoordig een telefonischa banktransfer scam opzetten.........daar kan 30 post posten weing aan doen. Een beetje scammer is 1 stap vooruit.

tja maar dan heb je t volgens mij al aardig over professionele oplichters, ik heb altijd t idee dat marktplaats oplichters schooljochies zijn die even een paar tientjes denken te verdienen door een advertentie te maken en dan het product helemaal niet hebben. die filter je er zo wel uit.

Bon, wou jullie effe laten weten dat de centen terug richting mijn credit card gestuurd zijn, dus eind goed al goed. Zonde dat dit zonder begeleidend bericht gaat waar ik nog op in kan gaan, dus klacht indienen zal er niet inzitten.
Toch fijn van PayPal...

het is niet zo´n handige oplichter als hij van paypal gebruik maakt....

nu wordt het geld zonder aankondiging van zijn rekenig afgehaald...:D

:koffie:

tja maar dan heb je t volgens mij al aardig over professionele oplichters, ik heb altijd t idee dat marktplaats oplichters schooljochies zijn die even een paar tientjes denken te verdienen door een advertentie te maken en dan het product helemaal niet hebben. die filter je er zo wel uit.

Ik denk dat als je de lat hoger legt de oplichters mee springen...waar niet naar gekeken wordt is het deel mensen die je verliest door dit soort "oplossingen".

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back