Impression
Stamgast
Ik heb al heel veel gelezen qua vergelijkingen tussen deze 2 synths, maar ben er nog steeds niet over uit welke de beste keuze is. Een TI2 valt buiten mijn budget dus die valt helaas af. Maar ik vraag me dus af wat wijzer is, een Snow of een TI1 Desktop aan te schaffen. een TI1 is te krijgen voor ongeveer de nieuwprijs van een Snow en heeft meer power. Alleen ik heb ook gelezen dat de TI1 niet altijd even stabiel is. Zijn de 'ziektes' van de TI ondertussen verdwenen na de laatste OS? Ik neig wel naar de TI1Desktop maar vanwege sommige problemen twijfel ik dus nog, want heb ook begrepen dat de Snow stabieler loopt... maar dat weet ik ook niet zeker.
En laatste vraagje, ik heb er al veel dingen over gelezen, maar zit je met een Snow echt zo snel aan je limiet? Ik zal vooral losse patches gebruiken en die misschien wel wat aandikken met Unison e.d. maar de multi mode zal ik niet veel gebruiken gok ik.
Kan iemand me helpen de knoop door te hakken tussen een TI1 desktop en een TI Snow???
En laatste vraagje, ik heb er al veel dingen over gelezen, maar zit je met een Snow echt zo snel aan je limiet? Ik zal vooral losse patches gebruiken en die misschien wel wat aandikken met Unison e.d. maar de multi mode zal ik niet veel gebruiken gok ik.
Kan iemand me helpen de knoop door te hakken tussen een TI1 desktop en een TI Snow???
Het belangrijkste voor mij is het feit dat ik me afvraag of de power van de Snow voldoende is om zegmaar 2 tot 3 sporen tegelijkertijd te laten lopen met daarin 1 of 2 vette main leads en eventueel een pad/fx/bass spoor. Ik weet ook dat het afhangt van hoe complex je sound is maar dat is natuurlijk vrij lastig inschatten hoeveel voices 1 patch zal gaan gebruiken. Heb bijvoorbeeld ergens gelezen dat als je je best doet dat je met 1 hele dikke sound al aan je limiet kunt zitten met een Snow. Ik ga er van uit dat ik dat niet voor elkaar zal krijgen met de sounds die ik zal gebruiken/maken, maartoch...
Heb er zin in!!!!!!