Roland Jupiter 6 en Solina String Synthesizer

Demor

Ingeburgerd
Te koop:

Roland Jupiter 6
We zijn de studio aan het moderniseren en de laatste synth productie is toch al weer een hele tijd geleden. Dus daarom gaat de Jupiter er uit. Ik kan het geld elders goed besteden.

Ik heb enkel geen flauw idee wat een reële prijs is tegenwoordig. De prijzen op e-bay lopen nog al wat uit elkaar.

En reacties zoals: Voor 50 piek kom ik hem wel halen..... tjsa....:doei:

Wie geeft advies? Moet ik hem eerst ergens volldedig laten nakijken/recappen of gewoon "as is" verkopen?

Last edited by a moderator:
Solina String Synthesizer

Te koop:

Hetzelfde verhaal als m'n Jupiter topic.

We zijn de studio aan het moderniseren en de laatste synth productie is toch al weer een hele tijd geleden. Dus daarom gaat de Solina er uit. Ik kan het geld elders goed besteden.

Ik heb enkel geen flauw idee wat een reële prijs is tegenwoordig. De prijzen op e-bay lopen nog al wat uit elkaar.

En reacties zoals: Voor 50 piek kom ik hem wel halen..... tjsa....:doei:

Wie geeft advies? Moet ik hem eerst ergens volldedig laten nakijken/recappen of gewoon "as is" verkopen?

Foto's volgen

The Jupiter

<a href=

De solina met LET OP: Het glasplaatje intact.... :okdan: Hij mist wel twee slider caps :erm:

DSC_0444kl.jpg

DSC_0443kl.jpg

stringsynthesizer1100-1500 euro afhankelijk van toestand, internationaal/ebay hogere prijs dan in nederland waar ze relatief vaker voorbijkomen ( ca 1-2 maal/jaar a 900-1300 euro )

Als ze volledig werken, lijkt het me iets van een 1300 per synth? Als ze niet meer werken zoals het hoort, is het natuurlijk een ander verhaal.

Ik kan er een beetje naast zitten met de prijzen hoor; deze synths zijn een beetje buiten mijn jachtterrein.

ze vliegen tegenwoordig inderdaad als zoete broodjes (aap ) over de toonbank.
zul je zien dat er straks weer eentje net erna op zoek is... ( voor een habbekrats )

Ik mis wellicht een scherp gevoel voor humor, maar waarom in vredesnaam?

Ach, ik wordt wellicht te oud voor synthforum...

nou misschien wat belegen, maar moog blijft altijd hip..

In ieder geval ga ik van de week ze even grondig nakijken of alles functioneerd zoals het moet. Ik sta natuurlijk altijd open voor een verschrikkelijkhoognietteweigeren goed bod.:P Zo niet dan komen ze van de week weer terug in het Marktplaats gedeelte met een vraagprijs. Wie het eerst komt wie het eerst maalt.

meestal is er links en rechts wel het enige. bv de tuning van de arp en de triggering. krakende knoppies , misschien andere kleinigheden.
zou hem zelf altijd eerst even beurtje laten geven, kan nooit kwaad, ligt natuurlijk aan je haast...
mooie bakken, maar ja plaats en geld he..

Dat is voor de duidelijkheid niet hetzelfde exemplaar.

Juist, dat was ik nog vergeten te zeggen. Mijn studio heeft deze al minstens 12 jaar in bezit en daarvoor heeft mijn toenmalige partner hem waarschijnlijk in het productiejaar zelf nieuw gekocht.

En als de mensen je niet op je woord geloven, is het ook te zien aan de verschillende beschadigingen aan de rechterzijde.

Back