Roland Jupiter 6 en Solina String Synthesizer

de solina is een one-trick-pony, maar de jup daarin tegen.
is denk ik de laatste synth die ik zal weg doen denk ik. of in ieder geval staat hij in mijn top drie:)

gewoon lekker houden dus:)

Nah, one trick...? Ok niet zo'n breed scala aan mogelijkheden als andere planken, maar toch, wat'iedoet doet'iegoed.

ik dacht dat die jp6 juist veel meer waard was tegenwoordig, tenminste, voor veel meer ging.

ik heb wel prijzen van 1600 tot 1900 gezien, wat ik overigens zelf aan de hoge kant vond voor deze synth, maar de een houdt nou eenmaal meer van roland dan de ander.

Nah, one trick...? Ok niet zo'n breed scala aan mogelijkheden als andere planken, maar toch, wat'iedoet doet'iegoed.
dat klopt maar hij kan maar 1 ding en doet hij heel goed. one-trick-pony dus.

Dus een fatsoenlijke string en een wobbleachtige synth sound is 1 ding? OK, prima........

OK: dan is het een 2 trick pony. Beetje gemierenneuk. Neemt niet weg dat een synthesizer, zeker met het kaliber van een jup-6, het tegenovergestelde is van de solina. Dat is een beetje de vergelijking/tegenstelling die ik probeer te maken.

Sorry dat ik de term 'one-trick-pony' verkeerd gebruik en/of dat ik je stringensemble te weing credits geef. Weet niet precies wat nou het probleem is.:mega:

@leo. ik denk dat 1500 ook realistischer is dezer dagen. Hoewel ik het idee heb dat de laatste tijden de prijzen fluctueren. Misschien omdat mensen minder geld hebben om duurdere synths te kopen en dat dus de prijzen drukt.

Aha, je hebt het verkeerde machien voor je,...ha....

Laatst gewijzigd:
Dat was ongetwijfeld in Amerika dus daar hoef ik niet op te rekenen....... Maar ik hou me aanbevolen als je zo'n koper kent.;)

Sjesus en die van die € 3000,- + uit Japan heeft zelfs roest...... Die kan niet verkocht worden voor die prijs.

als een raket :D

ja zeg to the moon and back. maar moet je dan niet zelf 10% betalen, dat is dan duurbetaald meebieden.

Attachments

• Afbeelding 27.jpg
    Afbeelding 27.jpg
    42,7 KB · Bekeken: 159

Even los van die bizzare prijs.. dit geloof je toch niet... niet alleen om die prijs ;)

Dat gat van 6800 tussen het bod van 1200 en het hoogste bod is toch geen logisch verloop in de biedingen??
Het verschil tussen de hoogste bieder en de bieder daaronder wordt na 1000 euro dacht ik met 25 euro ofzo verhoogd.. (er even van uitgaande dat tussen het winnende bod en het bod daaronder meer dan 25 euro verschil zit)
zie bv een JP6 op ebay hieronder.. met ook een hoge prijs maar iig een aannemelijker verloop in de biedingen ;)
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&_trksid=p2047675.l2565&rt=nc&item=261111920712

Even los van de bizarre, ongelofelijke prijs voor een JP6 :D Ik vind dit verloop in de biedingen heel vreemd en heb zoiets nog nooit gezien.. er kan toch nooit een gat van 6800 euro tussen zitten :? Of mis ik hier iets??

Weet iemand trouwens wat het
iconNewId_16x16.gif
icoontje inhoud?? staat achter de account van hoogste bieder.. beetje vreemd..

Laatst gewijzigd:
Even los van die bizzare prijs.. dit geloof je toch niet... niet alleen om die prijs ;)

Dat gat van 6800 tussen het bod van 1200 en het hoogste bod is toch geen logisch verloop in de biedingen??
Het verschil tussen de hoogste bieder en de bieder daaronder wordt na 1000 euro dacht ik met 25 euro ofzo verhoogd.. (er even van uitgaande dat tussen het winnende bod en het bod daaronder meer dan 25 euro verschil zit)
zie bv een JP6 op ebay hieronder.. met ook een hoge prijs maar iig een aannemelijker verloop in de biedingen ;)
http://offer.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewBids&_trksid=p2047675.l2565&rt=nc&item=261111920712

Even los van de bizarre, ongelofelijke prijs voor een JP6 :D Ik vind dit verloop in de biedingen heel vreemd en heb zoiets nog nooit gezien.. er kan toch nooit een gat van 6800 euro tussen zitten :? Of mis ik hier iets??

Weet iemand trouwens wat het
iconNewId_16x16.gif
icoontje inhoud?? staat achter de account van hoogste bieder.. beetje vreemd..

Als je de feedback van de verkoper van de Jupiter bekijkt zie je dat de koop niet door is gegaan. Er was ook 8000 geboden op een elektronisch drumstel van de verkoper. Gehacked account of een vage Chinees? Even verder kijken dan je neus lang is, jongens ;-)

Back