Beveiligen van motif xs (XOA) files

Mauro

Ingeburgerd
Hoi collega toetsenisten,

Ik zit met een dilemma. Ben op zoek naar een invaller (coverband inval) maar wil eigenlijk niet al m'n sounds afgeven m.a.w. m'n hele motif programmering waar dagen/weken/maanden werk in zit afgeven aan iemand anders...

Een invaller vragen om alle geluiden zelf te maken is ook niet realistisch denk ik...

Is er een manier om m'n files te beveiligen of alleen compatible te maken voor mijn eigen motif xs? Zodat ik bijv. iemand kan vragen om over mijn spullen te spelen met mijn geluiden maar zonder dat diegene alles kan kopieƫren?

Alvast dank voor jullie reacties!!

lol wist niet dat de coverbandjes scene zo hardcore was :D

eh je kan toch gewoon je eigen geluiden deleten en weer opladen later :?

eh je kan toch gewoon je eigen geluiden deleten en weer opladen later :?

Het is waarschijnlijk de bedoeling dat de invaller de geluiden gebruikt die Mauro heeft gemaakt maar hij wil verhinderen dat de invaller deze geluiden kan kopieren.

Ik denk niet dat zoiets mogelijk is.

stel je voor dat iemand geluiden kopieert :D...wat een nederlandse buma stemra instelling weer...en dan nog voor je eigen band ook nog ehhh :D

Ik zou ook de partituren achterhouden, daar zit tenslotte ook een hoop werk in. Zou toch jammer zijn als die invaller jullie hele setlist waar zoveel werk in zit mee kan spelen.

Smackos had al zijn sounds in de G2 Engine laten zitten die hij aan mij verkocht had. Sindsdien heeft Legowelt geen plaat meer verkocht kan ik je wel vertellen, want nu ben IK de koning van de Italo Rukstep.

Back