de grote COMPLIMENTEN thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
complimenten aan ‎100%, ‎6 trak+, ‎babar141, ‎bassie, ‎BENBUI, ‎Bigbang, ‎blackcelcius, ‎Bob1991, ‎bredend, ‎ChristiaanTB, ‎Crane, ‎D-Joriz-, ‎da goose, ‎De Toverkoning, ‎demian, ‎djrazor, ‎Dr van Lansberg, ‎dr.DRe, ‎EbouE, ‎Enzo.F, ‎Gloomer, ‎Gtronic, ‎Hilltree, ‎j.baars+, ‎Jansen, ‎japinsky, ‎Kause, ‎kloosterj, ‎Kurvikova, ‎magneteyez, ‎MARCO2, ‎matrixxx, ‎misterCCC, ‎MonoTron, ‎MuziekFriek, ‎Nadjee789, ‎Noiseflux, ‎PabloDeMode, ‎Pitch Black, ‎Polyphonic, ‎quisquater, ‎raabje, ‎Raphie, ‎rolandxp80, ‎Ronegen, ‎rubbah, ‎Ruistuin, ‎RvdK, ‎sales_b, ‎Scorpion, ‎silverlight, ‎Sjaakey, ‎Skycat, ‎smackos, ‎Snelkookbami, ‎SRPP, ‎studioduif, ‎sunny pedaal, ‎T.Diggler85, ‎tomkahn, ‎Vizion, ‎Wardo, ‎WAREHOUSEGROOVE, ‎xpanded stereo, ‎zappa, Exoterrestrial, Patat Met, Niel, storm,bassie en adriaan voor jullie positieve bijdrage aan mijn synth, muziek en audio verslaving.

:mega:

extra complimenten aan mijn gitaar en mijn meissie omdat ze soms zo lief voor me zijn

:luv:

deze treat loopt nog steeds, hulde !

dat dit geweldige fenomeen zich manifesteert in 2012 kan geen toeval zijn :okdan:

Mee eens en daarvoor mijn complimenten, evenals complimenten aan diegene die complimenten geeft aan complimenten die anderen over anderen hebben gegeven...

:{

Ik merk dat ik je ook nog even moet complimenteren voor de moed die je nu weet op te brengen voor deze poging om de schijn op te houden. :D

complimenten met de transparante vriendelijke open wijze van onderlinge omgang.
tevens met de inzet om het aantal berichten op 50 te brengen
en het vlekkeloze taalgebruik
och eigenlijk met alle waardevolle bijdrages van eenieder die hieraan heeft bijgedragen.
( ja jij ook nicolas2000, chapeau !)

Ik merk dat sommigen vinden dat ik een grote bakkes en ongenuanceerde mening heb
Alleen dat eerste is waar
Ik weet mijn supergenuanceerde mening zo stevig te formuleren dus
Complimenten fjoesz

Complimenten aan patat Met voor zijn toprecept.
:luv:

Tip: Voeg een beetje kaneel toe. Wel oppassen dat je er niet teveel in doet.
Je kan het ook aanpassen om er bv pompoen of wortel soep mee te maken. Doe er dan maar de helft boter bij, wat uien en als laatste wat bouillon. 8~

Ron-d voor z'n onnavolgbare schrijfsels
ik mag'm wel, zal binnenkort een nummer in die stijl zingen(alleen wel door een mastotron, Warm current,AD-999,CS-550,freq.analizer,akai AD,morphex en THC-1, dus zal duidelijk moeten articuleren)
of als ie er zelf een wilt pee-emmen dan doekdie

Heel SF krijgt van mij sowieso complimenten. Ook al post ik hier niet meer zo veel, ik kijk natuurlijk nog wel regelmatig :)

Onrust voor z'n avatar.....grappig overigens dat zo'n vis uit de diepzee nooit zal weten/kunnen beseffen dat hij (zij) op een voor hem onbekende plek als beeldmerk wordt gebruikt :D Dat geeft je te denken over de dingen die wij als mens allemaal niet weten....nou ja, ik laat mij weer eens meeslepen door zinloze hersenspinsels.

Complimenten voor alle serieuze reparateurs, die onze ouwe spulletjes gaande houden.

Complimenten voor de mensen die in discussies de nuances kunnen blijven zien.

Complimenten voor alle goede muziek die wordt gemaakt, ook hier :okdan:

Deze draad zal bij de volgende nationale complimentendag in 2013 natuurlijk wel omhoog geschopt moeten worden! :eureka:

Ik merk dat sommigen vinden dat ik een grote bakkes en ongenuanceerde mening heb
Alleen dat eerste is waar
Ik weet mijn supergenuanceerde mening zo stevig te formuleren dus
Complimenten fjoesz

Mijn complimenten voor je scherpe blik Fjoesz, Ik las in eerste instantie "genuanceerd" in de post waaraan ik refereerde.

Mijn complimenten gaan op dit moment uit naar Wiseguy, voor het ruilen van zijn perfecte Roland D50 voor mijn Microkorg! Heerlijke synth!

Onze liefdevolle zuiderbuur Jochen krijgt een compliment omdat hij zijn Nintendo DS heeft geschonken aan een ziek kind. Hulde!

fjoesz;1557851 Complimenten fjoesz [/QUOTE schreef:
OMFG Jezelf complimenten geven is wel een erg sterk staaltje narcisme

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back