de grote COMPLIMENTEN thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Complimenten voor Bass en zijn scherpe blik en onvolprezen gevoel voor humor en ironie.

En complimenten aan iedereen die dit forum amusant houden met hun grappen en grollen maar ook hun kennis en ervaring.

OMFG Jezelf complimenten geven is wel een erg sterk staaltje narcisme

Aah, crap.
Dat is balen want ik wilde mezelf net een compliment geven voor het feit dat ik vandaag overheerlijke kippensoep met bospaddestoelen heb gemaakt.
Maar goed, ik kom er wel overheen want naast mijn narcistische persoonlijkheidsstructuur ben ik ook nog ontzettend egoistisch en gierig.

P.S. voor de mensen die willen proeven van mijn kippensoep: dat kan dus niet want ik wil alles zelf houden.

Aah, crap.
Dat is balen want ik wilde mezelf net een compliment geven voor het feit dat ik vandaag overheerlijke kippensoep met bospaddestoelen heb gemaakt.
Maar goed, ik kom er wel overheen want naast mijn narcistische persoonlijkheidsstructuur ben ik ook nog ontzettend egoistisch en gierig.

P.S. voor de mensen die willen proeven van mijn kippensoep: dat kan dus niet want ik wil alles zelf houden.

Complimenten voor deze post die een glim lach op mijn gezicht zette!

Oh, en complimenten aan mijzelf voor de super coole waltz (al zeg ik het zelf) die ik de laatste week in elkaar gezet hebt.

Complimenten aan mezelf voor de doorzettingsvermogen en voor de empanada's... En complimenten aan mensen die over de complimenten van anderen bespreken...

Wat zijn empanades? Complimenten ervoor trouwens.

Wat zijn empanades?
soort van erm... ditte:

257822270_ab57d5f640_m.jpg

complimenten trouwens dat je het woord niet ff op google hebt opgezocht, best knap anno 2012 :okdan:

Hey Pablo..... jij heb mij nooit verteld over jouw kookkunsten :) Iets met een Argentijns asado verwacht

Nee, geen asado, ben een leek daar... Maar de keuken vind ik ook leuk naast het produceren van muziek.

Ik stel: "Het grote empanadas maken topic"... o nee, verkeerde forum whahah

Complimenten voor de mensen die empanadas lekker vinden.

perspectief voor volgende forumdag
DonPablo1.jpg

complimenten voor de chef

Maar de keuken vind ik ook leuk naast het produceren van muziek.

Ik merk dat als muzikanten samen zijn, het gesprek vaak over eten en koken gaat. :okdan:
Helaas is mijn goedkope recepten draad verwijderd. =(
Die empanadas ga ik ook maar eens proberen.

It's the cook, not the kitchen complimentendag vandaag.... denk dat lekker koken en lekkere muziek maken vaak samen gaat dus bij deze complimenten aan alle muziek koks :W

Absoluut, de ableton kitchen werkt uitstekend en daarvoor mijn complimenten. Deze kok geniet veel daarvan tenminste :P

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back