de grote COMPLIMENTEN thread

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Ik wil trigg graag complimenteren met zijn niet-aflatende inzet voor het behoud van de DLL.
Ik wil fjoesz complimenteren met zijn opvallende langwerpigheid.
Ik wil MatthewLeBlom complimenteren met zijn verfijnde smaak op het gebied van koeken.

Complimenten, Roland Kuit, voor je creatieve patches en het brede onderzoeksgebied dat je daarin bestrijkt.
Complimenten, Patat Met, voor je veelzijdige input, heldere uitleg, interessante links, en je koppige streven om de aandacht te vestigen op de onmisbaarheid van de wetenschap voor het beter snappen van wat we horen en hoe we horen.
Complimenten, Yoozer, voor je nooit aflatende hulp aan startende forumleden en je grote kennis van zaken op het gebied van de spullen, en inzicht in markttechnische ontwikkelingen.
Complimenten, 6-trak, voor je plastische beschrijvingen van geluid, waar ik soms erg om moet lachen en waar Marten Toonder jaloers op zou zijn.
Complimenten aan tientallen andere forumleden die ik graag lees en van wie ik veel van opsteek.

:halleluja

Bedankt en graag gedaan :)

Mijn complimenten voor iedereen die het geduld heeft om mijn posts door te lezen.

Het is net wintertijd, de dagen worden donker.
Maar als lichtpuntje...deze draad!
Dank voor de complimenten. Ik heb er ook een paar en zeker komen er meer, even computerblind.

WaveGuide7=totaal andere en eigenzinnige en zinnige insteek
8 track=humor en onzinnigheid
J. Baars, Patat Met, Hilltree, Sunny=algemene ontwikkeling en zinnigheid
Pablo=een geluiden ziende terriër
En een ieder die vragen en antwoorden heeft op het gebied van synthese, apparatuur etc.
En ook diegenen die geduld met mijn soms snelle aangebrandheid hebben.

ot: mijn Zweedse bospaddenstoelen taart...die moet je echt proeven....niet aangebrand

Laatst gewijzigd:
daar is wel een remedie voor; pak je electronische bossio, je zappende guitige taar en speel voor de vuist weg, neem het op en noem het een K# :mega:

strak plan...:okdan:

:mega:

21 september 2010, 22:06
Ik ga zelf een dezer dagen aan de slag met de MonoTron.
Phochos

27 september 2010, 09:13
Als ik tijd heb zal ik proberen om van de week een track te maken met alleen maar de MonoTron.
Phochos

2 oktober 2010, 17:37
NOg altijd, ga proberen vanavond een nummer in elkaar te flansen, titel wordt O.D.O.L. & W.O.K.
Phochos

2 oktober 2010, 17:46
Ik heb helaas het juiste snoertje niet om de MonoTron aan de recorder te koppelen, dus helaas kan ik vanavond geen opnamens metde MonoTron maken.
Phochos

2 oktober 2010, 21:09
ik had een stereo miniplug naar stereo miniplug om de MonoTron aan de BR600 te koppelen, maar dit snoertje is nergens meer te bekennen, dus wordt het trackje even uitgesteld.
Phochos

4 oktober 2010, 08:27
Met een psychiater naast me is het me gelukt om een kutnummer uit de MonoTron te krijgen, nu nog uit de BR600 zien te krijgen om hem te kunnen downloaden op dit medium. Denkelijk staat hij er een dezer dagen op.
Phochos

4 oktober 2010, 11:38
De Korg MonoTron is nu verkocht en dus niet meer leverbaar van uit mijn studio.
Phochos

4 oktober 2010, 13:31
ik heb een trackje gemaakt moet die alleen nog overzetten naar de synthforum, dat doe ik vanavond of morgenavond.
Phochos

4 oktober 2010, 14:05
Ik ben er eindelijk achter hoe ik de tracks opgenomen op de BR600 kan overzetten naar mijn computer, via de USB aansluiting van de Boss BR600. Kan ik hem eindelijk vanavond overzetten en op deze thread uploaden. Verwacht niet teveel van de track, het is een gebruikelijke puinhoop geworden, ook geschikt voor de "Maak Bewust Een Kuttrack".
Phochos

4 oktober 2010, 14:28
Ik heb een week naar mijn handleiding van de Boss BR600 gezocht, heb hem nu eindelijk gevonden (gisterenavond tussen mijn rotzooi). Nu weet ik hoe het allemaal werkt.
Phochos

4 oktober 2010, 16:40
Helaas lukt het me niet om de track van de Boss BR600 over te zetten naar de computer. Ben waarschijnlijk te a=-technisch om dat op een goede manier voor elkaar te krijgen. Denk dat ik maar weer overschakel naar een minidisc recorder, zodat ik eerst de stukken van de boss station naar de minidisc kan overzetten en dan overladen naar de computer. Dat ging in het verleden altijd goed, dus ga ik daar maar voor.
Dus voorlopig geen Monotron stuk van mijn kant. Sorry dus.
Phochos

4 oktober 2010, 18:03
Als eerbetoon aan de MonoTron en niet gemaakt met de MonoTron:
"Ode To The MonoTron"
Phochos

8 oktober 2010, 09:10
Ik heb nu een andere digitale recorder, die makkelijker werkt, dus komt er binnenkort toch weer een MonoTron binnen (nummero 4), want ik mis hem toch wel ondanks het niet makkelijk spelen van zo'n ding.
Phochos

13 oktober 2010, 16:02
mijn MonoTron is binnen, ga van het weekend aan de slag om een paar nummers op te nemen op de Tascam DP008

18 oktober 2010, 16:15
Ik krijg het niet voor elkaar om een zinnig stukje muziek te produceren met de MonoTron.
Phochos

afkomstig uit deze thread

complimenten dus aan bassio die wel een paar trekkies voor elkaar kreeg :mega:

compliment voor phochos, voor z'n altijd vriendelijke manier van omgang en het ons deelgenoot laten maken van zijn innerlijkste roerselen ( los van of dat altijd zo verstandig was en op prijs gesteld werd ).

Haha, 4 Monotrons in 1 maand tijd?? :D

je bedoeld het experiment met de polymonotron ? ook dat was een kompliment waard, een visionair, miskend, maar met durf en ballen, en vooral goudeerlijk,
voorwaar derhalve een gemeend compliment
( ik begrijp dat mensen hier hun vraagtekens bij stellen, gezien ook vele "onhandigheden" die op pad duidelijk werden, maar toch is er ook een andere kant die genoemd mag worden. en dat los van een eventueel opgelegde verplichte rustperiode )

met die avatar ernaast wordt het opeens heel tastbaar,
compliment onrust nv

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back