Nummer van Mindsearch's Revenge

phochos

Berliner School Artist
Op mijn tweede website www.phochos.org staat onder MPEG's een nummer van de cdr "Eppure Si Muove 2" van Mindsearch's Revenge, getiteld "Silur". Er zullen steeds meer nummers van zowel M's Revenge als van Phochos op deze website verschijnen.:halleluja

zoweee lekker spontane muziek, super!
coole bassline ook
goed hoor :okdan:
kleinigheid: vind het piano geluid te roland-keyboard achtig
edit: en hij kan wel wat harder

Moet je eerlijk bekennen dat dit voor mij behoorlijk wennen is... althans de eerste klanken. Maar het is wel relaxed. :okdan:

Heb geen verstand van deze stijl (alsof ik sowieso verstand heb)... het viel mij alleen op dat ik rond de 2.00 de aandacht begon te verliezen, terwijl ik echt voor de track was gaan zitten.

Tweede puntje... tussen de 1.25 en 1.40 krijg je twee keer een break-achtig stuk. Beat valt dan opeens weg. Die tweede lijkt dan to much terwijl eigenlijk de eerste waarschijnlijk de boosdoener is.

De piano in de tweede break maakt de track weer interessanter maar het duurt tot rond de 2.35 voordat ie weer echt 'los' gaat.

Ik vind de bas ook erg prettig. Mijn enige punt van kritiek is het pieeuww geluidje. Dat vind ik niet zo mooi een beetje voor de hand liggend/cq gepikt.

Verder gewoon een lekker nummer. :)

Erg lekker. Heel muzikaal, doet me een beetje aan bepaalde muziek van vroeger denken. Het blijft ook interessant.
Dat je het basloopje het hele nummer zo laat doorlopen klinkt ook wel leuk.

..Dit is nou wat men noemt 'electronische muzak'...

:Z

En als ik naar de gearlist kijk valt het me toch bar tegen :engel:

No offence bytheway..:halleluja

Origineel geplaatst door Bass
..Dit is nou wat men noemt 'electronische muzak'...

:Z

En als ik naar de gearlist kijk valt het me toch bar tegen :engel:

No offence bytheway..:halleluja

Hehehehehehe... het zal ook eens niet. :duivels:

Geloof niet dat iemand jouw recensies nog serieus neemt. Misschien helpt het als je eens 's avonds luistert... of heb je geen ochtendhumeur? :eureka:

Origineel geplaatst door Mike-E
Misschien helpt het als je eens 's avonds luistert... of heb je geen ochtendhumeur? :eureka:

Misschien..

Maar moet iedereen alles maar leuk en goed vinden dan ??

Je mag maken wat je wil maar dan mogen wij ervan vinden wat we willen...

Ieder zijn smaak....:biertje:

Misschien..

Ja, maar het is wel de bedoeling dat je opbouwende kritieken levert. Afkraken is het makkelijkste wat er is en daar schiet niemand wat mee op.

Helaas heb ik je dit al een keer of 10 medegedeeld, maar het schijnt niet echt tot je hersencellen door te dringen.

Origineel geplaatst door OnAcid
Ja, maar het is wel de bedoeling dat je opbouwende kritieken levert.

JE post hier tracks op een 'openbaar' forum dus mag je ook verwachten dat mensen iets niet altijd even interessant vinden...8) Trouwens, ik geef mijn mening en kraak niet af...

ik heb een mp3tje klaar maar hoe krijg ik die op het forum??

Laatst gewijzigd:
Nummer van M's R

Nummer van M's R

JE post hier tracks op een 'openbaar' forum dus mag je ook verwachten dat mensen iets niet altijd even interessant vinden...8) Trouwens, ik geef mijn mening en kraak niet af...

ik heb een mp3tje klaar maar hoe krijg ik die op het forum??

Helemaal mee eens, iedereen heeft zijn eigen muziekkeuze. En het maakt verders niets uit, ik ben door de jaren heen wel erger afgekraakt (bijv. door Frits van het KLEMblad - KLEM = Klub Liefhebbers Elektronische Muziek). Maar het doet me ook goed om te horen dat er toch mensen zijn die dit soort muziek ook heel leuk vinden. Dank U voor de recensies. Binnenkort zullen er meerdere 'oudere' nummers van Phochos en Mindsearch's Revenge verschijnen op mijn website: www.phochos.org.

:halleluja :halleluja :halleluja :biertje:

Re: Nummer van M's R

Re: Nummer van M's R

Origineel geplaatst door phochos
Helemaal mee eens, iedereen heeft zijn eigen muziekkeuze. En het maakt verders niets uit, ik ben door de jaren heen wel erger afgekraakt (bijv. door Frits van het KLEMblad - KLEM = Klub Liefhebbers Elektronische Muziek).

:halleluja :halleluja :halleluja :biertje:

!!!!

He ik ben ook lid geweest van het KLEM-blad !!!

Heeft Frits jou afgekraakt ? Hmm daar leek het me niet een type voor hoor...

Maaareeh, je hebt zoveel coole gear, maar je sounds zijn zo braaf Phochos..:L

Misschien..

Ik had je reactie op mijn posting daar straks ook al gelezen... vreemd dat er geen edit-melding bij het bericht staat want toen stond er toch echt wat anders. :confused:

Meen me te herinneren dat je het toen wel eens was over dat jij beter 's avonds kunt luisteren. :eureka:

I

Meen me te herinneren dat je het toen wel eens was over dat jij beter 's avonds kunt luisteren. :eureka:

Ik zeg toch dat ik een ochtendhumeur heb !!:duivels: :duivels:

:dubbel:

Heerlijk nummer!!! Fijn om eens wat anders te horen hier!

Ook ik vind dat pieuuww geluidje minder, op heb begin bedoel ik. Het gaat wel mooi op in de rest van de muziek, maar het is zo hard, terwijl de rest van de muziek lekker rustig is.

Echt een goeie track, kan mij echt boeien, tenminste niet zo strak als de meeste nummers die hier gepost worden, ten minste een beetje een Human touch om het zo maar te noemen. Ben echt benieuwd naar meer van je werk.

Synthfreak:halleluja

De piano in de tweede break maakt de track weer interessanter maar het duurt tot rond de 2.35 voordat ie weer echt 'los' gaat.

tis geen trance hihi,
8o)

vind het een mooi nummer,voor mij een regenachtige city feel emotie

goed pochos

Tja het is een avond nummer om savonds in het donker te horen en te chillen met een :peukie: en een :biertje:

Back