Op mijn tweede website www.phochos.org staat onder MPEG's een nummer van de cdr "Eppure Si Muove 2" van Mindsearch's Revenge, getiteld "Silur". Er zullen steeds meer nummers van zowel M's Revenge als van Phochos op deze website verschijnen.

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

Origineel geplaatst door Bass
..Dit is nou wat men noemt 'electronische muzak'...
En als ik naar de gearlist kijk valt het me toch bar tegen![]()
No offence bytheway..![]()

Origineel geplaatst door Mike-E
Misschien helpt het als je eens 's avonds luistert... of heb je geen ochtendhumeur?![]()

Misschien..
Maar moet iedereen alles maar leuk en goed vinden dan ??
Je mag maken wat je wil maar dan mogen wij ervan vinden wat we willen...
Ieder zijn smaak....![]()
Origineel geplaatst door OnAcid
Ja, maar het is wel de bedoeling dat je opbouwende kritieken levert.
Trouwens, ik geef mijn mening en kraak niet af...Origineel geplaatst door Bass
JE post hier tracks op een 'openbaar' forum dus mag je ook verwachten dat mensen iets niet altijd even interessant vinden...Trouwens, ik geef mijn mening en kraak niet af...
ik heb een mp3tje klaar maar hoe krijg ik die op het forum??

Origineel geplaatst door phochos
Helemaal mee eens, iedereen heeft zijn eigen muziekkeuze. En het maakt verders niets uit, ik ben door de jaren heen wel erger afgekraakt (bijv. door Frits van het KLEMblad - KLEM = Klub Liefhebbers Elektronische Muziek).
![]()
![]()
![]()
![]()

Misschien..
Maar moet iedereen alles maar leuk en goed vinden dan ??
Je mag maken wat je wil maar dan mogen wij ervan vinden wat we willen...
Ieder zijn smaak....![]()

I
Meen me te herinneren dat je het toen wel eens was over dat jij beter 's avonds kunt luisteren.![]()

De piano in de tweede break maakt de track weer interessanter maar het duurt tot rond de 2.35 voordat ie weer echt 'los' gaat.