Schoppenheer - Spetters van Paars

Net als je vorige track, die je onlangs plaatste - We zullen doorgaan - , vind ik deze ook goed.

Enkel de stem komt volgens mij net niet goed 'boven' de rest uit waardoor het niet altijd even goed verstaanbaar is.

(zou ook aan mijn laptopluidsprekers kunnen liggen natuurlijk)

je zou wel gelijk hebben. Heb deze keer de stem zachter dan normaal, omdat ik laatst schrok van hoe hard ik mn vocalen tot nu toe zet op dit album.
Misschien dat ik deze keer te zacht sta.
mensen het met hover eens?

dik! vocal mag tikkie luider, maar niet teveel hoor!

vette track!

mmmh ik check het hier op mn sennheiser hd 600 koptelefoon en yamaha hs50m speakers en vocalen liggen er goed bovenop, zo luisterend op die twee manieren.

Dat kan uiteraard zo zijn, hier achter mijn werk pc op nEar04 ESI speakerts ligt je stem onder de rest van de geluiden en ik versta je niet. Sommige gepannede drums storen me, maar dat is een kwestie van smaak.

In de studio heb ik geen internet, dus daar kan ik niet luisteren....

Het is te verstaan, maar of dat nou komt omdat ik steeds meer weet wat je rapt....

Vette track! Alleen op een gegeven momnt verzandt het in "laat de spetters vallen, laat, laat de spetters vallen" dan heb je je kruid in de track wel verschoten

ok goeie tip. misschien de outro iets compacter maken nog. of misschien aan het eind harmonisch een hele andere weg inslaan.

hey
als de vocals nog steeds niet goed te horen zijn, zal het wel aan mn articulatie liggen.
Crashes weghalen in de coupletten is ook inderdaad een optie die ik in mn achterhoofd zal houden.
Ik heb het niet over het kabinet.
Spetters van paars op blauw is voor mij gewoon een visuele metafoor voor chaos die in orde sluipt.
Harmonie is nooit eeuwig en chaos sluipt over wel in, in elk systeem, etcetera. De thematiek van het album is ook chaos en orde dus vandaar. Het is een poetisch vertelsel op dat thema.

Back