Studio-inbraak, alles weg!

Bedankt voor de tip,

even spitten in de laptop en bookmarks op sites leverde dit op:

blackpoem@hotmail.fr

M'n spullen zijn alvast lang in Frankrijk :frons:

oh en aan brz,
ik weet dat je niet opgezet was met m'n eerdere reactie (was nogal kortzichtig, geef ik toe)

maar een snelle google van bovenstaand mail-adres toont de volgende site waar dit adres op voorkomt:

www.marocain.biz

the plot thickens

al een whois gedaan op de .biz site?

en google dat email adres van blackpoem maar 's...

Hoi mijn naam is blackpoem, allee tot we bete kennismaken natuurlijk haha. Ik ben dus een jonge man van afrikaanse afkomst. Ik voel me echt enorm aangetrokken door rijpere vrouwen of vrouwen met wat levenservaring. In ieder gevall zou ik op dit manier rijpe vrouwen willen lern kenne. Voor een date van plezier. Ik bied discretie en hygiene aan en is zekker een must. Geloof me of niet maar een rijpe vrouw orgasmes geven is echt n hemelsgevoel. Vrouwen die geintereseerd zijn in een jonge atletische donkere man laat dan zeker iets weten op blackpoem(apenstaartje)hotmail..fr. Ik wacht vol ongeduld. Ik kan ontvangen en verplaatsen na duidelijk af te spreken.

Hoi mijn naam is blackpoem, allee tot we bete kennismaken natuurlijk haha. Ik ben dus een jonge man van afrikaanse afkomst. Ik voel me echt enorm aangetrokken door rijpere vrouwen of vrouwen met wat levenservaring. In ieder gevall zou ik op dit manier rijpe vrouwen willen lern kenne. Voor een date van plezier. Ik bied discretie en hygiene aan en is zekker een must. Geloof me of niet maar een rijpe vrouw orgasmes geven is echt n hemelsgevoel. Vrouwen die geintereseerd zijn in een jonge atletische donkere man laat dan zeker iets weten op blackpoem(apenstaartje)hotmail..fr. Ik wacht vol ongeduld. Ik kan ontvangen en verplaatsen na duidelijk af te spreken.

Heb het ook al gezien,

Jammer dat ie al in hechtenis is,...

Had nog een pikante dinnerdate kunnen worden 8o

zal wel aan z'n trekken komen in de knars neem ik aan dan maar
kennelijk heeft een groot deel van crimineelland inmiddels een vintagesynth verzameling opgebouwd..

Dit weekend bij ons ingebroken (tweede keer in een maand tijd), daders opgepakt, volgende dag terug op vrije voeten. Maar als wij ons spul willen recupereren indien het ooit gevonden wordt, dan moet je eerst aantonen dat het wel van jou is.

Dit weekend bij ons ingebroken (tweede keer in een maand tijd), daders opgepakt, volgende dag terug op vrije voeten. Maar als wij ons spul willen recupereren indien het ooit gevonden wordt, dan moet je eerst aantonen dat het wel van jou is.

Heb je de serie nummers genoteerd?

Ja. Het probleem is dat jullie proberen logica toe te passen op ons rechtsysteem. Dat moet je niet willen.

Ok, het belgische gerecht heeft na ontzettend lang te talmen en bureaucratische omwentelingen te maken toch eindelijk een beetje werk gedaan.

29 november komt de zaak voor (finally)

Naam beklaagde: Kurt Van Der Veken

Hierbij iedereen gewaarschuwd dat moest je ooit handelen of gehandelt hebben met deze persoon, de spullen 99% kans gestolen zijn!
Ook een open oproep, moest er ooit iemand gehandelt hebben met deze persoon (woonachtig te zwijndrecht, Antwerpen) of er ooit Elektron-spul verkocht is geweest...

Back