Improvised jam (jazzy D&B) live gespeeld in 1 take.

Dilago

Ouwe rot
Drum en Bass in de meest letterlijke betekenis van het woord zullen we maar zeggen. Dit ontstond vanmiddag in de oefenruimte na de nodige versnaperingen. Het is een jam vanuit een jazzy perspectief. Ik moest meteen aan jullie denken en dacht laat ik er een fragment van posten.

Ik heb de opname een kleine mix en master gegeven.

Teade op bass en ik op drums.

Dank voor de reacties.

In dat geval post ik ook de hele jam maar even inclusief de paar schoonheidsfoutjes. Het is tenslotte in 1 take gedaan zonder dat we van tevoren afspraken hebben gemaakt.

Attachments

• fff - improvised jam full.mp3
    2,3 MB · Bekeken: 69
Ja, lekker. Ik kan me zomaar voorstellen dat je hier een heel vette track van kunt maken. Dus je jam als basis en wat gaan samplen met die opname. Vocal erdoorheen... Ja, dat zie ik wel zitten.

Laatst gewijzigd:
Ja, lekker. Ik kan me zomaar voorstellen dat je hier een heel vette track van kunt maken. Dus je jam als basis en wat gaan samplen met die opname. Vocal erdoorheen... Ja, dat zie ik wel zitten.
Ga je gang!

mischien hier een synthforum CONTEST (of hoe je het wilt noemen) van maken?

opdracht heel simpel:

maak een eigen nieuw stuk muziek met deze bas en slagwerk sample.

ik zou wel mee doen. vind het zeer inspirereenrerend klinken!

Ik zit 'm nog eens te luisteren en wil niet onbescheiden klinken, maar is er ook een toetsenist die zin heeft om eens wat over de opname te improviseren? Ben wel benieuwd hoe dat klinkt.

Niet allemaal tegelijk! :D

ik kan m niet helemaal volgen, maar heb met gevaar voor eigen reputatie geupload :D

Attachments

• syFoJam.mp3
    3,5 MB · Bekeken: 76
Lache, weg is je reputatie! 8~

Nee geintje, klinkt erg goed alleen is het net alsof jij in een kerk staat en wij in een oefenruimte maar dat mag de pret niet drukken! :okdan:

ha geweldig, die van jbaars heeft een beetje een psychedelisch randje, haha! mooie gitaren!

kerksound > heb er een te dikke reverbwolk over gelegd om ontbrekende vakkennis te compenseren :-)

Back