Improvised jam (jazzy D&B) live gespeeld in 1 take.

toch maar even een teaser plaatsen omdat ik door de wegens de omstandigheden maar niet
in staat ben het af te maken.,..de muziek heb ik al..nu nog arrangementen en opnemen met andere instrumenten. echte gitaren, synths enzovoort...ik wil af van die vibraphone en fluit klank omdat die klank zo over belkend is. al hou ik er erg van.

dus bij deze mijn muzikale schetsen. eigenlijk bedoeld voor mijn inzending van het contest 2012 maar daar ben ik echt te laat voor nu!

en voor wie wilt weten: ik heb me laten inspireren door de baspartij. deze doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde en ik heb geprobeerd door verschillende harmonische truken dit monotome van de bas te doorbreken...

Attachments

• neww.mp3
    2,5 MB · Bekeken: 64
die hurrajam klinkt wel leuk
maar idd die bass doet te weinig eigenlijk
dat is zonde, want als adere lui daar overheen spelen blijf je met die erfenis zitten
die bass wat mer varieren in de stukken zou echt helpen
dan kan je zo een trekkie bouwen

die hurrajam klinkt wel leuk
maar idd die bass doet te weinig eigenlijk
dat is zonde, want als adere lui daar overheen spelen blijf je met die erfenis zitten
die bass wat mer varieren in de stukken zou echt helpen
dan kan je zo een trekkie bouwen

tja, ik heb daar eigenlijk helemaal geen moeite mee. en is juist een uitdaging....ik zie dit ook meer als een leuk muzikaal spelletje...meneer de bas en meneer de drums jammen er vrolijk op los en wij kunnen er weer iets aan toevoegen. een beetje lol maken!

ik ben heel blij met die nootjes die ik heb gevonden en ga daar straks een mooi 'trekkie' van maken. ik zie geen probleem met die bas. door verschillende sferen kan je ook vorm en structuur geven.

:biertje:

toch maar even een teaser plaatsen omdat ik door de wegens de omstandigheden maar niet
in staat ben het af te maken.,.

dit is dus nog niet de muziek zoals ie in een lijn wordt...het is slechts een collage van wat thematisch materiaal wat ik o.a. hept

dit is dus nog niet de muziek zoals ie in een lijn wordt...het is slechts een collage van wat thematisch materiaal wat ik o.a. hept
Da's een mooie, moet ik misschien ook eens als standaard disclaimer on m'n track topics zetten :D

Da's een mooie, moet ik misschien ook eens als standaard disclaimer on m'n track topics zetten :D

hoe ik werk, wat ik maak en doe is totaal niet te vergelijken met jou werkwijze. Ik werk als een componist.
ik heb deze muziekschetsjes geschreven op muziekpapier. met mijn gitaar voor de TV.
zie fotooooo.
en ben er erg blij mee want elke ervaren componist weet dat je blij mag zijn als er zulk sterk thema-materiaal is ontstaan. Dit is de basis die nodig is om een compositie af te kunnen ronden.

ik heb op zijn minst een paar bijzondere noten gecreëerd. uniek en inspirerend.
jou reactie komt denk ik duidelijk voort uit je eigen topic SLOW MOTION. en dan kan ik zeggen:
die unieke en inspirerende noten kan ik bij jou muziekstuk nog niet terugvinden. dat is nu precies wat ik mis...

verder heb ik gezegd dat ik wat thematjes als teaser heb geplaatst. niet een stuk wat half af is. en dit heb ik gedaan omdat ik al lang geleden heb gezegd mijn nummer af te maken en toch even wou laten horen dat ik wel wat heb en er mee bezig ben..

en verder kom je weer eens, zo als opvallend vaak hier op het forum...onsympathiek en vervelend over.

Attachments

• FYRE1.jpg
    FYRE1.jpg
    51,6 KB · Bekeken: 54
in staat ben het af te maken.,..de muziek heb ik al..nu nog arrangementen en opnemen met andere instrumenten. echte gitaren, synths enzovoort...ik wil af van die vibraphone en fluit klank omdat die klank zo over belkend is. al hou ik er erg van.

dus bij deze mijn muzikale schetsen. eigenlijk bedoeld voor mijn inzending van het contest 2012 maar daar ben ik echt te laat voor nu!

en voor wie wilt weten: ik heb me laten inspireren door de baspartij. deze doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde en ik heb geprobeerd door verschillende harmonische truken dit monotome van de bas te doorbreken...

die truuken zijn wel gelukt, vind het wel een lekkere jam track zo. Had naar mijn smaak iets meer richting contemporary jazz gemogen maar dit kan ik ook zeer waarderen zoals het nu is.

Klinkt leuk MarsMusica, ben zeer benieuwd naar het eindresultaat! :okdan:

Back