Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
die hurrajam klinkt wel leuk
maar idd die bass doet te weinig eigenlijk
dat is zonde, want als adere lui daar overheen spelen blijf je met die erfenis zitten
die bass wat mer varieren in de stukken zou echt helpen
dan kan je zo een trekkie bouwen

toch maar even een teaser plaatsen omdat ik door de wegens de omstandigheden maar niet
in staat ben het af te maken.,.
Da's een mooie, moet ik misschien ook eens als standaard disclaimer on m'n track topics zettendit is dus nog niet de muziek zoals ie in een lijn wordt...het is slechts een collage van wat thematisch materiaal wat ik o.a. hept

Da's een mooie, moet ik misschien ook eens als standaard disclaimer on m'n track topics zetten![]()
toch maar even een teaser plaatsen omdat ik door de wegens de omstandigheden maar niet
in staat ben het af te maken.,..de muziek heb ik al..nu nog arrangementen en opnemen met andere instrumenten. echte gitaren, synths enzovoort...ik wil af van die vibraphone en fluit klank omdat die klank zo over belkend is. al hou ik er erg van.
dus bij deze mijn muzikale schetsen. eigenlijk bedoeld voor mijn inzending van het contest 2012 maar daar ben ik echt te laat voor nu!
en voor wie wilt weten: ik heb me laten inspireren door de baspartij. deze doet eigenlijk de hele tijd hetzelfde en ik heb geprobeerd door verschillende harmonische truken dit monotome van de bas te doorbreken...