Is de LFO van een D50 MIDI tempo sync? ik zag dat je per part kunt kiezen tussen Sync On, OFF en KEY. Ik laat Cubase een MIDi clock uitsturen, maar hij sync niet. Kan dit wel of doe ik iets fout?
Midden is 0 graden, boven is 180 graden, onder is -180 graden.......lijkt mij basis kennis zeker als je workshops geeft produceren.
Je kan op synths je LFO syncen, wat dan geen midi sync is, maar meer dat je LFO bij de start op 0 graden begint.
Dat ik je antwoord niet begreep heeft NIETS met het geven van workshops te maken. Mag ik ook eens iets niet weten? Heb nu al weer spijt dat ik hier na lange tijd iets gepost heb....
Lijkt me geen stomme vraag of iets een MIDi sync heeft, maar goed, laat maar..... Mod slotje erop. Heb hier geen zin in....
Die sync is inderdaad gewoon het retriggeren van de lfo-golf bij aanslag van een key. Hij begint dan dus gewoon weer bij de beginpositie van die golfvorm (de nul van brz). Geen temposync mogelijk dus.
Synthforum.nl gebruikt cookies om het gebruik van de site te analyseren en je bezoek te personaliseren.
Als je doorgaat, ga je akkoord met ons cookiebeleid.