Logic, Poly 800 blijft noten spelen terwijl ander R.CH ingesteld staat!

HansMs

Stamgast
Jo Logic experts, Even een vraag aan jullie.

Ik heb mijn poly 800 maar eens op logic aangesloten om de poly 800 seq. mee te laten lopen. Maar nu het probleem, de poly speelt alle noten meer, al staat deze op bepaald R.CHANNEL.
De poly moet alleen de interne sequencer starten. Maar hij gooit de noten ook mee, en das niet de bedoeling.

In Logic kan je veel instellen, al veel geprobeerd maar helaas, hij blijft de noten uit spugen.

Alle tips zijn welkom.

gr en thx!!

Kan ik niet instellen op de poly800, alleen Receive channel, program change en in/ext clock.
Of moet dat op logic?

misschien heb ik iets gevonden, morgen ff proberen,

unit aanzetten, par. 86 value 1 op en 1 neer, dat zou moeten werken ben benieuwd.

Het is echt jaaaaaaren geleden dat ik met een poly800 (EX800 om precies te zijn) speelde.
Maar ik meen me te herinneren dat dit probleem aan de synthsizer ligt.
Ik weet niet meer precies wat ik voor problemen ervoer met de 800, maar ik weet nog wel dat ik hem uiteindelijk een dedicated midi bus heb geschonken omdat er anders teveel gezeik in de studio kwam.

We gaan vandaag eens wat proberen, de poly had ik nog staan uit mijn jeugd, best leuk nu ik wel een nagalm en echo kan betalen :-) vroeger waren de prijzen op dit vlak niet beter als 16 jarige....beetje hetzelde als de benzine prijzen van nu. Maar voor sequencer loopjes is ie best leuk, voor het serieuze werk heeft ie toch te weinig stemmen, een accoord en hij slaat op hol.......het is inderdaad de oer poly met inverse keys. Denk dat de oplossing een simpele step sequencer in logic wordt, die je net als de poly makkelijk een maatje in kan spelen. Thx voor de tips. Nog plugin tips voor dit?

Back