ok, bedankt voor t luisteren,
ja Dozart je hebt gelijk, begin percussie was wat afgeraffeld, heb al van anderen ook gehoord. Over die willekeur; blijft toch lastig, probeer wel steeds meer een verhaallijn te krijgen ben soms wat te pragmatisch misschien, wil ook door. en dan maar hopen dat ik met veel tracks produceren in kortere tijd t werkende weg beter te pakken krijg. zit zowieso nog niet op t punt dat mn tracks pro kwaliteit hebben. denk dat t dan beter is om gewoon meer tracks te maken. maar ja, goeie punten moet beter. gefocussed luisteren naar voorbeelden zou wel goed zijn denk ik ook.
funky dee: ja ga m nog even wat harder afluisteren en mixing van volumes nalopen. vroeg me ook af of niet net iets te hard staat met percussie.
bami heeft wel t antwoord gegeven over de specifieke psy kik-bass, ja das t handelsmerk anders ist al vrij snel geen psytrance meer, niet dat ik persee een bepaalde stijl wil maken maar ik hou wel van die kik-bass zoals in de track.
was trouwens een uad xpress kaartje van 100 euri dat mn kik-bass aanmerkelijk verbeterde, cambridge en pultec. deze uad plugs zijn toch echt anders en op sommige punten dus beter dan native-vst`s. moet geweldig zijn om de echte hardware te hebben.
ok, ga met de verbeteringen aan de slag en zal t resultaat hieronder plempen.