Opgelicht door Deazey-D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
en dat voor een "ambtenaar van de politie ".....
de advertenties zagen er toch heel redelijk uit, bv die micromodulair 175 euro....
1 ding begrijp ik niet, het is toch pas 5 dagen geleden, het zou toch nog op een misverstand kunnen berusten misschien. ik hoop het maar.
ben het verder wel eens met de actie van de mods, er moet wel iets mee gebeuren.
jammer , maar ook het synthforum lijdt onder de crises en het rattengedrag kennelijk wat daarmee weer meer bovengronds lijkt te komen.
gelukkig wordt er daadkrachtig gereageerd

Hopelijk komt voor de betrokkenen alles nog op zijn pootjes terecht....erg vervelend dit weer. Ik weet dat je tegenwoordig natuurlijk op je hoede moet zijn voor dit soort praktijken, maar ik kan mij wel voorstellen dat je op SF sneller het gevoel hebt dat het "wel goed zal zitten". Erg jammer als ook hier de praktijk toch de andere kant uitgaat dus het is zeker goed als er nu een signaal wordt afgegeven aan mensen met minder goede bedoelingen.

In dat kader bedacht ik mij iets....:eureka: Is het misschien een idee om bij elke nieuw aan te maken verkoopthread een rood omlijnd stukje tekst te laten verschijnen met een soort van waarschuwing? Ik wil niet precies op de inhoud vooruit lopen, maar ik denk dan aan een tekst waarin staat dat oneerlijke/malafide bedoelingen niet worden getolereerd op SF en dat, als er toch sprake van blijkt te zijn, er alles aan wordt gedaan om de oneerlijke "verkoper" aan te pakken (te denken valt bijvoorbeeld aan het verstrekken van gegevens aan de politie e.d.).

Let wel: ik bedoel hiermee niet dat het SF-team zich echt gaat verplichten bepaalde activiteiten te ondernemen tegen oplichters, dat is niet haar taak en ook niet de opzet. Het gaat er puur om een waarschuwing af te geven aan oneerlijke lieden, zodat ze zich in de gaten gehouden voelen en zich wel twee keer bedenken voor ze iemand willen oplichten. Dit soort dingen helpt vaak echt en het is misschien ook niet heel moeilijk in de site te implementeren.

1 ding begrijp ik niet, het is toch pas 5 dagen geleden, het zou toch nog op een misverstand kunnen berusten misschien. ik hoop het maar.

Dan zou meneer toch op zijn minst ergens op kunnen reageren...

Los van dat er vrijwel niets lijkt te kloppen qua info zijn voor zover ik weet ook items aan meerdere mensen verkocht.

Dan zou meneer toch op zijn minst ergens op kunnen reageren...

tja, inderdaad.
het Zou natuurlijk kunnen dat ie op vakantie in het ziekenhuis ligt met iets ernstigs.....
maar oke ik vat hem

Dan had zn vrouw dat wel aangegeven, over de chat. Maar volgens haar was haar man er maar druk mee.

De originele Deazy D(Danny) heeft er misschien wel helemaal niets mee te maken, maar tijd zal het ons leren.

ook zo mooi

Over Deazy-D
Biografie Music Production Is A Way Of Live Woonplaats: Het Koudste Van Nederland Interesses Music Production Wat doe je voor je brood? Ambtenaar Van Politie

en in z'n openingspost geeft ie weer aan dat ie in Belgie woont:

Ik ben Danny, ik woon in Belgie (Nabij Tongeren).

heeft iemand z'n email? mods willen jullie deze vrijgegeven?
kunnen we ff flink gaan googlen, zal vast wel ergens opduiken

oh da's niet ver van mij af .
misschien kunnen mensen als ze langs gaan bij mij koffie komen drinken, als tussenstop zogezegd.

bizar hoor, en dan noemen ze ons freaks...wat een geeikel !

daar heb je toch pb voor.
zal wel niet mogen dus.
maar oke, ook die mag op de koffie komen.....
uitnodiging is verstuurd inmiddels.
tja , best is toch : of een door en door betrouwbaar, langer bekend iemand , inclusief werkend telefoonnummer, of zelf ophalen. maar ja, da's makkeleijk achteraf natuurlijk
zou wel aangifte doen , als iemand hetzefde 3 keer verkoopt en laat betalen.

daar heb je toch pb voor.
zal wel niet mogen dus.
maar oke, ook die mag op de koffie komen.....
uitnodiging is verstuurd inmiddels.
tja , best is toch : of een door en door betrouwbaar, langer bekend iemand , inclusief werkend telefoonnummer, of zelf ophalen. maar ja, da's makkeleijk achteraf natuurlijk
zou wel aangifte doen , als iemand hetzefde 3 keer verkoopt en laat betalen.

Achteraf makkelijk idd. Kon het eerst komen ophalen, besloot zelf om te laten versturen daarna....
Hier is over nagedacht, moet haast wel iemand zijn die hier vaker is gekomen. Ik houd vertrouwen in de burger, anders mijn "kleine" broertje bellen die portier is :maffia:

Er zijn zaken dubbel verkocht, radiostilte, is niet goed......
voor betrokken misschien via PM met mods IP log delen, kijken of adres strookt met regio NL of BE

Bankrek was ING begrijp ik? dus in NL?
dan aangifte doen
ook misschien even de "gast"IP's in dit topic loggen aangezien Danny nu waarschijnlijk niet meer onder eigen naam gaat inloggen (kijken nu 2 gasten mee)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back