sunny pedaal
ALL (Anna Loog Lid)
en dat voor een "ambtenaar van de politie ".....
de advertenties zagen er toch heel redelijk uit, bv die micromodulair 175 euro....
1 ding begrijp ik niet, het is toch pas 5 dagen geleden, het zou toch nog op een misverstand kunnen berusten misschien. ik hoop het maar.
ben het verder wel eens met de actie van de mods, er moet wel iets mee gebeuren.
jammer , maar ook het synthforum lijdt onder de crises en het rattengedrag kennelijk wat daarmee weer meer bovengronds lijkt te komen.
gelukkig wordt er daadkrachtig gereageerd
de advertenties zagen er toch heel redelijk uit, bv die micromodulair 175 euro....
1 ding begrijp ik niet, het is toch pas 5 dagen geleden, het zou toch nog op een misverstand kunnen berusten misschien. ik hoop het maar.
ben het verder wel eens met de actie van de mods, er moet wel iets mee gebeuren.
jammer , maar ook het synthforum lijdt onder de crises en het rattengedrag kennelijk wat daarmee weer meer bovengronds lijkt te komen.
gelukkig wordt er daadkrachtig gereageerd
Is het misschien een idee om bij elke nieuw aan te maken verkoopthread een rood omlijnd stukje tekst te laten verschijnen met een soort van waarschuwing? Ik wil niet precies op de inhoud vooruit lopen, maar ik denk dan aan een tekst waarin staat dat oneerlijke/malafide bedoelingen niet worden getolereerd op SF en dat, als er toch sprake van blijkt te zijn, er alles aan wordt gedaan om de oneerlijke "verkoper" aan te pakken (te denken valt bijvoorbeeld aan het verstrekken van gegevens aan de politie e.d.).