Opgelicht door Deazey-D

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Oplichter was zojuist nog online op sf

Laatste activiteit: Vandaag 12:11

dit begrijp ik toch niet helemaal....

een echte oplichter ¨takes the money and run¨, die gaat niet later nog inloggen om te kijken hoe de zaken ervoor staan....

:koffie:

Wel om te kijken hoe er over iemand gesproken wordt denk ik....

Maar idd begint sf ook een platform voor crooks te worden als ik het zo bekijk.
Alleen kopen van mensen die hier een flinke berichten count hebben.

Als alle gedupeerden aangifte doen, lijkt het mij vrij eenvoudig om deze persoon te vervolgen, gezien hij o.a. door zijn IBAN-nr kan geïdentificeerd worden. Persoonlijk zou ik dat trouwens sowieso doen, zelfs indien hij nu opeens tot inkeer zou komen en het geld zou terugstorten. Zo'n soort volk hoeven we hier niet (en ergens anders ook niet).

Daarom i.d.d. direct aangifte doen
Als Danny een beetje slim is stort hij geld terug.
Maar meestal zit dit soort personen al in de problemen/schulden en vullen ze het ene gat met het andere, grote kans dat het geld dus al op is.....

Alleen kopen van mensen die hier een flinke berichten count hebben.

vanaf 11000 zou ik zeggen...

sorry, flauw

is een lullige kwestie maar is hopelijk nog het type dat over de brug komt als ie flink achter zijn broek wordt gezeten. hij meldt toch ook steeds de verkopen.
maar ja, dubbel verkopen....
misschien maakt ook hier de gelegenheid de dief en is er wat te vlot afgesprongen op alle koopjes in die thread. (volgens mij had ik zelf ook nog gereageerd op de micromodular en was die niet rookvrij...)

misschien komt het nog goed.

vanaf 11000 zou ik zeggen...

sorry, flauw
da's idd nog 55 posts aan de magere kant... tenminste, op dit moment van typen desch deesch post dan toch... wl srry zg...

hopelijk pakt het goed uit voor de gedupeerden en zeker zo slecht uit voor de temporaal profiterende oplichterlaaier...

Als alle gedupeerden aangifte doen, lijkt het mij vrij eenvoudig om deze persoon te vervolgen, gezien hij o.a. door zijn IBAN-nr kan geïdentificeerd worden. Persoonlijk zou ik dat trouwens sowieso doen, zelfs indien hij nu opeens tot inkeer zou komen en het geld zou terugstorten. Zo'n soort volk hoeven we hier niet (en ergens anders ook niet).

Wat is de manier om het te achterhalen via zijn IBAN nummer? Hier moet de bank toch aan meewerken?

Toegang met een minimaal aantal aan postcounts werkt niet.
Je hebt ook goudeerlijk leden die proberen te helpen met weinig post counts, en je hebt natuurlijk ook figuren die proberen 200+ per dag te posten met onzin [ en dus ook om aan die quota te komen om wat te kunnen verkopen....
Niet om te beschuldigend ..... ;)

deazy-d

deazy-d

Ook ik heb nog niks ontvangen. Heb bij hem een aankoop gedaan van een TR-505. 81,75 heeft een vriendin overgemaakt naar Mw C J M Keyzer AMSTELVEEN.

Graag meer info over deze man en wat te doen?

sorry ik liet me weer even gaan. excuse..

nou ja jullie zijn gek!!!!

zeggen dat je in st anna panonna woont en dan geld opsturen naar iemand in Amstelveen. Sorry dat hadden jullie kunnen weten. naïevelingen.

Laatst gewijzigd:
Dat is voor mij nieuw. Ik begrijp nu dat je na het overmaken van ING naar ING ziet waar degene woont waaraan je geld overmaakt.

Ter info, meneer heeft een permaban.

Klopt, maar misschien handig dat gedupeerden nu eerst gezamelijk dossier opbouwen
Dus welke n.a.w. Gegevens heeft "Danny". Bij iedereen achtergelaten? Is iedereen verzocht naar dezelfde persoon in Amstelveen over te maken? Of werkt "Danny" met katvangers? Dan kan je ook die gewoon in kaart brengen en kom je vanzelf weer bij "Danny" uit.

Dossier wordt aan gewerkt. Er zijn nu 5 mensen die zijn opgelicht door deze meneer. We zijn benieuwd wie bijvoorbeeld de viruc c en de mc-202 heeft gekocht.

De betrokkenen zijn voorzien van genoeg info om het voort te zetten op de manieren die daarvoor bedoeld zijn. Verder als dat we zijn komen we denk ik niet... meer info dan dat er al is zal er niet echt meer komen.

Als de slachtoffers nou eerst de hele molen aan de gang brengen en uit gaan zoeken wie hun nu besodemietert heeft, het staat nog steeds niet vast dat dat Danny is. Misschien is het wel Carla en Joost, of zijn die mensen in de 80 en dement en is hun tuinman de zaak aan het flessen met een mobieltje wat ie in de trein gevonden heeft.. zo'n Android telefoon zonder screenlock laat alles van je zien, dus ook je nieuwe synthforum wachtwoord.

Eens, ik hoor het trouwens graag als er voortgang is, knokploegje is ook geen probleem als er wat gewicht richting voordeur moet.

Carla is plots offline op gchat, volgens mij voelt iemand de bui al hangen.

Het adres voor Danny is in Amsterdam, met telefoonnummer, dus daar valt ook wel weer wat mee te doen. Of had iemand al gebeld?

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back