6 trak
?ILLEGAL QUANTITY ERROR
(Duitse) schlager
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
(Duitse) schlager

Zou het een idee zijn om het los te laten dat je goede geluidskwaliteit via een radio wilt krijgen?

Het enige en ook gelijk mega-goede radio station (als we toch digitaal luisteren) vind ik www.intergalactic.fm
Dark Wave, electro, 80's, italo channel, soundtrack channel heerlijk
![]()
Wat zijn dan goeie belgische zenders?
Ik luister af en toe naar Pinguin Radio verder Spotify. Eind van het jaar glazen huis kan ik wel uren naar kijken.
Collega's draaien Classic Rock radio (ofzo) of Slam FM. Wordt je helemaal gek van.
terwijl ze op andere momenten programma's hebben waarin je elke keer opnieuw meerdere goede nummers kan ontdekken. 
Klankmatig gezien (compressie, EQ, tempo) zijn de meesten goed tot heel goed. Verder hangt het enorm van je muzieksmaak af en moet je het programma per programma bekijken ipv zender per zender.
Radio 1 bv heeft soms een halve dag geleuterterwijl ze op andere momenten programma's hebben waarin je elke keer opnieuw meerdere goede nummers kan ontdekken.
Studio Brussel gaat van hiphop over rock naar elektro, het is maar waar je smaak ligt.
Etcetc.

Dat vindt ik het ergste van al, gewoon verplicht 8 uur per dag de smaak van de 'radio verantwoordelijke' of andere 'ik beslis hier maar wat iedereen moet aanhoren' chef te moeten verduren. En meestal draaien ze die rotzooi bijna elke dag opnieuw en dan dat eindeloos gelabber over weet ik veel wat trendy kutboel er weer es in de lucht hangt, of dat er ergens in de groot stad een file is.Helaas op mijn werkplek heb ik radio, tegenwoordig kan ik er beter tegen en "hoor" ik het amper meer.
Behalve 3J's Wiegelied (moest het ff opzoeken op youtube), als ik dat hoor wil ik iemand op z'n muil rammen.