Liedjes waarvpor je je radio op een andere zender zet.

ene owl city met carly jepsen....

wat een K-muziek....
(alles van die owl city is trouwens zo SLECHT, autotune kutzooi, dunne klote sound, meer middle of the road bestaat niet, alles is baby vriendelijk beschermt)

gewoon geen radio luisteren... Kwalitijd is kut. als ik al radio luister dan maar radio 1 of 4 nog wel te pruimen!

En Patat Met Hiromi is echt waanzinnig, had niet verwacht haar naam hier op et forum tegen te komen:okdan:

ene owl city met carly jepsen....

wat een K-muziek....
(alles van die owl city is trouwens zo SLECHT, autotune kutzooi, dunne klote sound, meer middle of the road bestaat niet, alles is baby vriendelijk beschermt)

ik hoor je.

deze recentere past ook in dat rijtje:

dat gewouwel met het stem geluid van een natte wind, mn bloed begint spontaan te koken als dit voorbij komt.

staat gvd ook nog op nr 1 in de flop50 zie ik net. de horror

Als ik aan het klussen ben heb ik altijd Arrow Jazz FM, nu SublimeFM op. Niks vervelender als met je vette/verfpoten de radio niet uit te kunnen zetten als er na eindeloos geleuter weer zo'n mongolen happyhardcore/grunt/kwijlr&b/hollandsehits deun voorbij komt. Sjees man, populaire radio was vroegah al niet zo best maar heeft nu kennelijk voor het domste deel van Nederland gekozen.

Als ik aan het klussen ben heb ik altijd Arrow Jazz FM, nu SublimeFM op.n.

ook de de enige echte radiozender die ik nog aan heb staan. verder spotify ftw

Het enige en ook gelijk mega-goede radio station (als we toch digitaal luisteren) vind ik www.intergalactic.fm

Dark Wave, electro, 80's, italo channel, soundtrack channel heerlijk :mega:
251831_10151139402406757_284086316_n.jpg

nou ja, eigenlijk klopt het wel nutuulk; hij luisterd alleen naar muziek die hij goed vind... da's wel zo handig ook...

het is overigens ende eigenlijk alleen maar mogelijk om de radio uit te zetten als er muziek op is die je niet aanstaat...
maar... het is aanzienlijk moeilijker om de radio pcies op het moment dat er goede muziek op is in te schakelen...

28 miljoen mensen, op dat hééééle kleine stukje aarde...:D

Mijn woorden waren trouwens nog niet koud of mijn tuner ging stuk. Ik zal nog eens reclame maken! Het probleem is waarschijnlijk al getraceerd; de soldeerbout staat op te warmen en de onderdelendoos in de aanslag.

typische "Stereotiep gedrag" synthForummer uitspraak.

Een foute plaat op zijn tijd kan een hoop lol opleveren. De boog kan niet de hele dag gespannen zijn. En bij een leuke zender kan het gepraat tussendoor ook nog een vrolijke noot brengen. Dat heb je bij Saai-Radio dan weer niet.

Politiek en sport op de radio: uit / andere zender.
(Duitse) schlager: zie hier boven
Kane: idem
Anouk: idem
Heel veel van de singer/songwriters die echt zoooooo'n mooi liedje hebben gemaakt en helemaal de beste zijn (totdat de nieuwe hype-13-in-een-dozijn zanger(esje) zich met ongeveer hetzelfde zich aanmeldt) : idem
Dubstep (lees: Skrillex en z'n clones): idem
Etc.
Etc.

Ach ja..

Back