Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Die 2 hoekijzers zijn misschien net iets té reliced, maar verder draagt hij een mooie vintage sfeer met die slijtage.

De studio na een ochtend Foley geluid opnemen.
StudioFoley.jpg

Hmm...

..

Gein..
Kweenie hoor...
Het komt hier en daar wat rommelig over.

Wél kan ik zeggen dat je monitorspeaker netjes staan opgesteld.
Dat dan weer wel...

attachment.php

Hier mijn crib. Mijn gear bestaat uit één laptop en een boel boeken.
Sommigen hier op SF verklaren mij daarom òfwel voor totaal gestoord, òfwel voor een totale beginner.
Maar ik ben niet gestoord en al 30 jaar beroepsmatig bezig met klanksynthese/analyse.
Bovenop de boekenkast een konijn in een oranje wortelwagen: bedankje van wiskunde-alumnivereniging "De Wortel", Radboud Universiteit, voor een voordracht over Sound Design en wiskunde.
Op hoek tafel, voorgrond, klaar om te grijpen, gewikkeld in gele vaatdoeken, een staaf ijzer van 2 kg. Voor af en toe 'n beetje armbeweging. Maar ik doe er toch nog steeds te weinig mee. Want ik heb een heel, heel, heel erg leuk vak.

Attachments

• Crib WaveGuide7.jpg
    Crib WaveGuide7.jpg
    37,2 KB · Bekeken: 159
Is helaas geen wiet, maar bamboe van de achterburen. Gebruikt voor het geluid van een schaap die een bloembak leegvreet. En de fiets gebruikt als fiets.

attachment.php

Hier mijn crib. Mijn gear bestaat uit één laptop en een boel boeken.
Sommigen hier op SF verklaren mij daarom òfwel voor totaal gestoord, òfwel voor een totale beginner.

Flinke Lundia kast, mijn vrouw is jaloers op je. En er staan boeken, geen camera's en andere elektronica zooi... dus ze is ook nog jaloers op je vrouw :D

@Gein, ziek ik daar links achterin een gemodificeerde C64 staan?

@WaveGuide7, toch ook een erg mooie sfeervolle werkplek.

Tiffanylampen vind je bij antiquairs, antiek/brokantbeurzen...en je betaalt steevast teveel als je er niet echt in thuis bent. :)

Hoe bevalt de Minibrute? :)

Edit: waar staat ie op de foto? 'k Zie wel de Minitaur :P

Freudiaanse verspreking (not!) Had minitaur moeten zijn en die bevalt heel goed

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back