Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
@VCOVCA, @Exo,
thx!
ik had die foto eigenlijk vooral gepost om te laten zien dat je ook op een heel andere manier kunt omgaan met geluid. Het middelpunt van mijn crib is mijn eigen software WaveWizard en die kan over vijf minuten ook op jouw PC draaien via de (gratis) SF-toegangscode (zie handtekening).
Met WaveWizard kun je zeer krachtige bewerkingen doen die met de meeste gear of andere software onmogelijk zijn. De SF-draad WaveWizard geeft daarvan een indruk. Je kunt daar ook altijd terecht met vragen over geluid, toonopwekking, filters, effecten, geluidsanalyse, physical modeling, DSP, spectraalanalyse, FFT etc. (en je weet: domme vragen bestaan niet). Mijn reactie zal, waar nodig, als bijlage een zg. "preset" bevatten: een programmacode-bestand dat je met slechts één muisklik kunt runnen op WaveWizard. Het resultaat is dan een of ander geluid(s-effect) en/of een plaatje, animatie.

Ik gebruik de Studio Electronics ATC-1 (@VasC) nog regelmatig om mijn baslijnen mee te programmeren.
Sinds dat ik mijn Sequentix Cirklon heb is het weer een must om ermee te pielen.
Tis idd. soms wel behelpen dat deze nu voortaan naar rechtsonder is verhuist....voorheen zat deze namelijk op de plek waar nu de MPC5K half in steekt....anders kreeg ik deze weer niet kwijt op mijn tafel...![]()