Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mijn studio is mijn voormalige slaapkamer, toen mijn ouders nog bij me woonden. Na mijn brand in 2012 is alles helemaal vernieuwd.

Nou vooruit, enkele foto's van m'n hokje daterend van een jaar geleden denk ik.
Veel te veel voor zo'n beperkte ruimte :stupid

d9db0309-909e-43ab-9ae2-1efa9ec4b84f_zps7983c06b.jpg

add3d5e0-86f6-48ac-95f0-9b6afc822b7c_zpsace0714b.jpg

82e58272-2610-4c08-b8a3-13e89a361568_zpsdf5c5022.jpg

450f333f-8b96-4f03-9ccf-47db718ede35_zps91e0a268.jpg

af0992d1-f3b4-453d-ad2f-04ff509f0c7a_zpsbfc6f4a4.jpg

4d498605-58e7-4a02-9284-63206acb08a1_zps489be921.jpg

249b90d0-01c7-4c91-860b-b8db7c8aa040_zpsc0752763.jpg

ded55dc8-f30b-45b2-83cb-52d43f5cbd0b_zpsbd07e9c1.jpg

7b37d44c-1ecf-4754-98fd-206489b7be3b_zps715df050.jpg

Cheers,
Exo.

Heerlijke waanzin Exo! :D

Wat studio betreft: in het vorige huis was één van de slaapkamers mijn studio. We hadden toch nog geen kinderen. In het huidige huis is er boven een grote speelruimte. Het deel links van de trap is speelruimte voor de kinderen, het deel rechts van de trap is de studioruimte voor het grootste kind in huis.

Grappig hoe casual je Studer erbij staat. :D Mooi hok Exo

Swee studers A80 :D:D
Een A80 en een A800MKIII :P

oei, dat hok zal wel echt heel lekker warm worden. gaaf!
Altijd lekker warm in de winter. Ik hoef eigenlijk nooit verwarming aan te zetten daar :D
In de zomer heb ik een gratis sauna 8o) !

Exo wat zijn al die blauw metallic bakken onderin?
Die blauwe bakken in de laatste foto?
Dat zijn 4 x RM1X van Yamaha. Superstrakke sequencers :W

Cheers,
Exo. :mega:

Exo, sta jij altijd te mixen ofzo? Die BBSM's hangen wel erg hoog lijkt wel. Nu weet ik wie die andere set heeft. ;)

Amai, Exo, Als ik dat bij Jouw zo zie, Dan is't precies alsof ik zelf nog steeds bijna niks heb,,.. }:|}:|

HomeStudio-img_1620.jpg

Een A80 en een A800MKIII :P

Vette shit :D:D
Ik heb ook een A80 2 spoor.
Prachtig spul.
Een multitracker lijkt me ook gaaf maar is voor mij niet erg handig want ik heb geen ruimte die geschikt is voor live opnames met een band of drumstel.

Ik zou nog wel eens een meterbrug willen bij mijn Studer.
Ik heb er eentje zonder meterbrug.

Je hebt de neiging van alles minstens 2 te willen begrijp ik? ;)
Wel... inderdaad, die neiging heb ik soms wel last van... :stupid

Exo, sta jij altijd te mixen ofzo? Die BBSM's hangen wel erg hoog lijkt wel. Nu weet ik wie die andere set heeft. ;)
Yep, ik dus :D.
Ik zit meestal op een soort van barkruk. Op die manier is de hoogte best te doen.
Ik heb die steunen laten maken dat ze net over de Studer passen ;)

Amai, Exo, Als ik dat bij Jouw zo zie, Dan is't precies alsof ik zelf nog steeds bijna niks heb..

HomeStudio-img_1620.jpg
Dat komt wel Stephen... beetje bij beetje :D

Wat is de meerwaarde van 4?
Ikzelf heb de rm1x 3 keer gekocht en verkocht, de laatste heb ik nu nog, gebruik em nu niet meer maar dat kan soms zomaar weer omslaan.
2 Sturen m'n hardware, een andere m'n softsynths en computers en nr. 4 is reserve en gebruik ik voor de interne sounds.
Ik denk zelfs dat ik er ooit eentje van jou gekocht heb.

Ik zou nog wel eens een meterbrug willen bij mijn Studer.
Ik heb er eentje zonder meterbrug.
Ik zou ook wel nog een meterbrug willen bij m'n A80.
Je kan best werken zonder als z'n ins en outs goed gecalibreerd zijn maar enige visuele controle is toch nooit weg :eureka:

Een ding weet ik wel, ik ben momenteel aan het verhuizen naar een nieuwe stek en ik heb ondervonden dat ik te veel heb.
3 Volle dagen van 's ochtends tot 's avonds, enkel om alles los te koppelen en te transporteren :stupid

Thanks voor de reacties folks!

Cheers,
Exo. :mega:

Laatst gewijzigd:
Een ding weet ik wel, ik ben momenteel aan het verhuizen naar een nieuwe stek en ik heb ondervonden dat ik te veel heb.
haha, tja, dacht ik ook al !! :D
3 Volle dagen van 's ochtends tot 's avonds, enkel om alles los te koppelen en te transporteren
Ai,, tja, da's moordend,, Om goed te zijn moet je er hulp bij vragen, Desnoods betalend,,, met echt verhuis mannen..

Veel succes met de nieuwe locatie in te richten!! Dat was bij mij iets van vele weken,, Zeker als er dan weer dingen zoals de audiocards zijn stuk gegaan,,,

Hah, Ensoniq :

Das wel een fijne mixer.. ik heb er nog twee van A&H van. Of althans, soort gelijke opbouw. Zit hier ook zo'n mute engine in, dat je met midi kan muten?

klinkt goed maar er zit niets aan midi in.

Mijn stulpje. Er is nog een JX-3P onderweg. Het meubilair is allemaal geïmproviseerd, ik ben na vijf jaar nu voor het eerst op het punt dat ik over de manier van indelen tevreden genoeg ben dat ik wat meubilair op maat zou kunnen gaan overwegen. Ik ga waarschijnlijk binnenkort verhuizen dus dat is een mooi moment om daar over na te denken.

BrvP8k5.jpg

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back