Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Mooie studio's Phochos, Raphie, en Egres

attachment.php

Voila, mijn plekkie :)

Normaal staat er nog een NordLead 2 maar goed, genoeg andere bende :)

Attachments

• studio by obi blanche (Custom).jpg
    studio by obi blanche (Custom).jpg
    78,9 KB · Bekeken: 102
Heel nice passout (leuk gefotografeerd ook)..

Egres:

Dit zindt me niet:

jah der is nog ook de overkant dat niet zichtbaar is op de foto,mar dat ga ik voorlopig niet laten zien :D

Hoe kan hier bereikt worden dat die andere zijde zichtbaar wordt?
Ik ben kei (dat is Brabants) nieuwsgierig!

Smaakvol!

Ziet er goed uit allemaal mannen, ik zit nu midden in een verbouwing die nog zeker 2wkn gaat duren
Maar zal daarna ook ff nieuwe foto's maken, alles zit nu in doos :D

M'n eerste Kindell rack za dan ook binnen zijn

Nice pass-out!

Barefoot monitors!
Ben altijd heel benieuwd hoe die nu klinken. Vertel eens... :)

Ja ben heel blij met die monitoren. Klinkt zo strak en gedetailleerd.... Hele brede sweet spot: je hoeft dus niet gefixeerd op 1 positie te blijven zitten om alles goed te horen. Je kan zo een end omhoog/omlaag/naar links en naar rechts...

Het laag is zo ongelooflijk duidelijk en gaat heel diep. Ik kan nu fatsoenlijk horen hoeveel laag daadwerkelijk ergens in zit. Maar ja geldt ook voor het mid en hoog. Heb hiervoor jaren lang met HR824's van Mackie gewerkt en het verschil is niet normaal. De mackie gaat best laag, maar heel ongedefinieerd, het hoog is ergens heel vreemd, het lijkt alsof er bepaalde resonaties in het spectrum zitten die ik op de Barefoots helemaal niet meer hoor. Nu zijn die Mackies ook een beetje scooped; veel laag veel hoog, maar in het mid is er minder. Niet echt een eerlijke vergelijking ;)

Waar het me natuurlijk om gaat is hoe ze vertalen naar andere systemen. Daar heb ik ze voor gekocht, en dat is precies waar ze in uitblinken. Ik kom nu al niet meer voor rare verassingen te staan, en heb ze nog maar net :)

Ook cool is die emulatie feature, ik kan na het draaien van een knoppie 3 andere speaker instellingen krijgen. Zo is er een hifi modus, Ietjes meer scooped (beetje mid weg, wat meer hoog/sub), een ns10 instelling en een cube instelling. Ik kon de cube instelling direct vergelijken en hoewel ze niet hetzelfde klinken, de avantone is wat mid-iger en smeert de boel wat meer dicht, is het een bruikbare en welkome aanvulling!

Een toffe designkeuze blijft toch die Subwoofers die aan weerskanten van het kabinet zitten. Dit maakt erg veel uit qua klankoverdracht van het kabinet naar waar het ding op staat. Dit is praktisch gezien 0. De linker woofer heft de fysieke kracht op van de rechter. Dit maakt nu dat niets meer trilt in mijn ruimte, behalve de lucht natuurlijk en mijn broekspijpen als ik de boel hard zet ;). Er werken nog meer mensen in het pand waar ik zit en die hebben nu MINDER last van bassen tov van de mackies. Terwijl die Barefoots bijna 3x zoveel vermogen hebben... Ja al met al ben ik er zeker blij mee!!

Te gekke studio's!

@Pass-out, super dat je ook nog even het linkje naar je verbouwproject deelt, ik was het helemaal vergeten!

studio2013_2.jpg

"There are strange things living in the pools and lakes in the hearts of mountains: fish whose fathers swam in, goodness only knows how many years ago, and never swam out again, while their eyes grew bigger and bigger and bigger from trying to see in the blackness."

Hmm.. geloof dat de Push gewoon niet zo fotogeniek is.. Een flitser vind ik altijd lelijk.. maar kan m'n steadyshot knopje nog nie echt vinden zo vroeg.. :D Nou ja.. plaatje van mijn desk dan maar :mega:

attachment.php

Attachments

• BILD2855.jpg
    BILD2855.jpg
    62,3 KB · Bekeken: 103
Thanx.. :) Die synth rechtsonder is een Teisco SX400.. de poormans JP4 :D Heeft als leuke extra ook de aftertouch als op een CS50.. klinkt erg goed ook.
Alleen de Ensemble ruist een beetje teveel voor het mooie.. maar verder toch wel dik in orde. :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back