liquidthrust
Onverbloemd
Een synth ladekast gewoon, dat moet ik hebben in m'n slaapkamer! Flikker m'n sokken eruit. Tasty style Chinetti. Fijn dat je een JX-8P hebt, intrigerende synth.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.

) . Was een hele klus, o.a. met slijptollen de lades moeten aanpassen, maar het resultaat is fijn. 1 lade is nog bedoeld als extra desktop maar zo ver ben ik nog niet.
Maar daar heb ik ook al plannetjes voor.Hier mijn nieuwe Studio Recording Crib 2013-11'
![]()
Vorige week wat rigoureuze veranderingen gemaakt, dus het mag wel weer eens in deze thread. Het is nog niet af maar wel al werkbaar. Of werkbaar genoeg.
![]()
![]()
Vorige week wat rigoureuze veranderingen gemaakt, dus het mag wel weer eens in deze thread. Het is nog niet af maar wel al werkbaar. Of werkbaar genoeg.
![]()
Die Stolmen planken zijn inderdaad niet super stabiel, maar voor deze spullen lijkt het stabiel genoeg. Voor wat edit werk is het goed, maar er virtuoos op spelen zou ik afraden. Een Juno 60 weegt 12 kilo en dat lukt aardig, maar ik zou er niet meer dan 15 kilo op durven leggen. Eventueel zou je er, volgens mij, nog wel een kledingroede onder kunnen monteren, en daar dan iets aan bevestigen dat het schoenen ding ondersteunt.

nog maar even een sfeer foto![]()
Vorige week wat rigoureuze veranderingen gemaakt
![]()
Het is te zien, een goed idee om je synths in een la te stoppen, liggen ze ook geen stof te happen en verkleuren (uv) ook niet.
Helemaal top man![]()