Mijn studio annex crib annex recording studio XVIII

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Wat is de meerwaarde van een polysynth als je een computer gebruikt om mee op te nemen ?

Wat is de meerwaarde van een monosynth als je een computer hebt om plugins op te draaien?

Wat is de meerwaarde van een computer met plugins als je een neusfluit hebt om op te blazen?

Wat is de meerwaarde van een neusfluit als je in je hoofd kan bedenken hoe muziek zou moeten klinken?

:eureka:

Wat is meerwaarde?

Geen poly synth bakkie? :(

Voorlopig niet nee. Ik hou van de klank van monosynths:luv:. Begonnen met een VA polyfone synth en uitgekomen (qua sound) bij een analoge monosynth. Voor mij is het dus niet :(.
Ik heb al 2 polyfone VA synths gehad maar die konden me niet bekoren :r.
Meerwaarde is persoonlijk; ik werk graag op deze manier en het geeft me veel plezier (heb jaren vst synths gebruikt en dat was het niet voor mij).

Eindelijk klaar! (Voorlopig dan)

Attachments

• SDC17390.jpg
    SDC17390.jpg
    58,8 KB · Bekeken: 128
  • SDC17401.jpg
    SDC17401.jpg
    64,6 KB · Bekeken: 123
  • SDC17402.jpg
    SDC17402.jpg
    48,4 KB · Bekeken: 125
Soms verlang ik naar een kleinere mixer....

Whahahahah :D

Wat voor concessies hebben sommigen van jullie moeten doen om een kamer in huis in te pikken? :-p

Hah, Ensoniq :)

Gewoon doen joh. En dan heel gelukkig kijken, en je partner niet verwaarlozen zeg maar, meer mee spelen dan met je synths :D

Das wel een fijne mixer.. ik heb er nog twee van A&H van. Of althans, soort gelijke opbouw. Zit hier ook zo'n mute engine in, dat je met midi kan muten?

Phochos, wat staat er links op dat tafeltje met die draaiknoppen er op? is dat een filter? Interessant ding! Heb je merk en type van dat ding?

attachment.php

Dat is mijn generator, een zelfbouw gemaakt door mijn broer in 1982.

Wat voor concessies hebben sommigen van jullie moeten doen om een kamer in huis in te pikken? :-p

Geen. All work and no play makes Jack a dull boy, dus je eigen (wo)mancave hebben is een vereiste voor een goede relatie en geestelijke gezondheid.

Of je doet het zoals ik heb gedaan, Als vrijgezel eerst heel je woonkamer optoppen met synths en daarna pas een relatie aangaan ;)

Uit eigen ervaring kan ik zeggen dat dit niet altijd werkt:

Mijn voormalige studio is nu veranderd in eetkamer.. :erm:

Ik heb mijn vrijgezellenappartement aangehouden nadat mijn toenmalige vriendin (inmiddels mijn vrouw) en ik een nieuw huis hadden gekocht, dat is nu mijn studio - dat wil zeggen, dat wordt mijn werkplek/studio als ik alles weer aangesloten heb… Maar we hebben weer verhuisplannen en ja… zo blijf je bezig. Ooit komt-ie af! :)

Status
Er kan niet meer gereageerd worden.
Back