Die ABL2 doet het best goed hoor. Niet zo scherp als een echte, maar dat wil je de oren van je publiek ook niet aan doen![]()
Idd.
Al jaren en jaren alweer in gebruik hier.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Die ABL2 doet het best goed hoor. Niet zo scherp als een echte, maar dat wil je de oren van je publiek ook niet aan doen![]()
TT303 users, er zou een bug in de sequencer firmware zitten
switchen van pattern naar een lege pattern zou de eerste noot van de vorige pattern nog afspelen
iemand op gelet?

@ brz: waarom is ie in retour?
Hier is ie besteld en onderweg!
In blijde verwachting ...
![]()

Ik ga er morgen ook 1 bestellen. De pond staat zeer gunstig. Scheelt zo'n 35 euro met eind vorig jaar.

Ja komt nu neer op 620euro. Aanvankelijk hadden ze dezelfde prijs bij opstart, maar omdat een euro nu meer waard is dan een pond voorheen, is het beter dat je ze daar koopt. superioursoundslondon.co.uk. Cheers, bazzie![]()
Ik heb in ieder geval met meerdere TB's gespeeld en xoxboxen gehad die nu ook allemaal weer weg zijn. De TT-s envelopes zijn naar mijn gevoel iets korter/tighter en nieuwere onderdelen hebben tegenwoordig een veel kleinere tolerantie/afwijking, wat denk ik het iiiiietsje strakkere geluid verklaart, klankkarakter is in ieder geval on the spot. Naar een paar minuten knoppen draaien en sequences wisselen vergeet je dit allemaal en heb je het idee dat je met een 303 (TB of TT, whatever, iig geen clone) zit te spelen die waanzinnig klinkt, je keer op keer verrast en uitnodigt om door te gaan. Zonder xox gebruikers voor hun hooft te willen stoten, ikzelf heb dit plezier nog nooit met een xox ervaren. Extra seq trucjes ga ik deze week eens uitproberen. Echt het enige minpuntje vind ik is het ontbreken van een dinsync, direct aan mijn 606 hangen had fijn geweest. Niet een zeer groot probleem dus. Dit totaalpakket voor zo'n leuk bedrag kan ik iedereen aanraden, zelfs TB eigenaren. Ik hoop ook van ganse harte dat een TB-TT moddergevecht uitblijft, want het zijn beide uebercoole instrumenten.